Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Idag åt jag indisk mat och överlevde. Ingen spya i tallriken, som när jag åt thailändsk mat på Gotland.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- Hercules723
- Hafniummedlem
En vikarie till min kp ringde och hörde hur det var med mig (igår).
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det var ju vänligt. En gammal KP till mig berättade att en av hans klienter inte hört av sig på några månader. Jag sa ring och hör!
Kan inte komma på något mer än att jag är smärtfri.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Att jag bestämt mig för att stanna hemma och inte åka till affären för att köpa öl, som är det enda jag vill köpa, ransonerar ölen och dricker av det andra jag har.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Mamma ringde och undrade om jag ville komma på grillkväll i dag eftersom det är så fint väder. Och sova i hennes nya gäststuga/ husvagn. Jag tackade ja förstås. Tackar aldrig nej till en god middag :)
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Var sugen på nåt att äta och hittade pommes strips i frysen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Handdiskade och sedan skrubbade rent på spisen och diskbänken och det tog sin lilla tid.