Hur ofta rakar du dig?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ofta rakar du dig?
Visste ni att rakhyvlar för kvinnor är dyrare än rakhyvlar för män? I USA kallas fenomenet "Pink tax". Rosa skatt. För att rosa rakhyvlar är dyrare än rakhyvlar för män.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nej, det visste jag inte. Men Steven Tyler sa: "If men bled tampons would be free". Jag kör med Gillette (stavning?) Mach III och de är dyra.
Finns det något som hindrar kvinnor från att köpa hyvlar för män? Tänker att de borde göra samma sak... Det är bara en hyvel - spelar ingen roll hur den ser ut?
'cause the freak inside controls my mind
Ja visst är det så! Bättre är att köpa rakhyvlar för män.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Skägget börjar bli relativt långt, funderar på att se hur långt det kan bli. Det krullar sig rätt bra.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Skulle va kul se bild på det.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Kan nog greja en bild sen, långt kanske var o ta i men brukar ta av det när det blivit denna längden i vanliga fall.
/Dave
Jag har periodvis haft ganska stort skägg.
Jag rakar mig var 3:e dag, och trimmar mustachen en gång i veckan ca
Med Gillettes hyvlar
Med Gillettes hyvlar
Får inte upp bild på imgbb, den blir bara på sidan.
/Dave
Denna använder jag:
https://postimages.org/
Sen kopierar "direktlänk" och klistrar in som när man tar bild från nätet.