Min lunch idag
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Min lunch idag
Vet inte vad jag vill äta till lunch och middag idag, får se när jag handlar idag, vad det blir. Har de extra pris på kotletter eller benfri kotlettrad är det givet att jag köper det, eller en grekisk sallad med Feta ost. Har de grillspett färdiga, tittar jag på priset. Är det nöt, får de kosta något mer. Eller fläskytterfilé samma styckdetalj som benfri kotlettrad. Ofta ett förmånligare pris än fläskytterfilé.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen,
Du låter som en slaktare eller charkuterist.
Du låter som en slaktare eller charkuterist.
Kycklingbröstfilé och kokt potatis.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ärtsoppa och ostfrallor blev det.
En banan, en tallrik fil och müsli samt två äggmackor med kaviar.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nacho chips och apelsinläsk.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Leif Mannerströms delikatessköttbullar med potatismos gräddsås och gröna ärtor.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hoppar över lunchen o äter tidig middag istället, ugnsgratinerad falukorv med ris
Fisk och strips. Frysrätt.
Fullkornspasta och stekt korv med ketchup. Det var gott.
Risotto med champinjoner, vitlök och persilja.
Har lite överbliven thaimat i kylen. Tänkte lägga det i ett pitabröd.