Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Ja det var synd. Hon blev irriterad på vad andra medlemmar skrev. Men hoppas att hon kommer tillbaka.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tänker om jag ska duscha eller inte.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Min teori är att Swesanne heter Susanne men råkade komma åt w i stället för u. :)
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Funderar på att organisera mina bokhyllor men funderar på om det ska vara med i en vlogg eller om det kanske kunde bli en egen video men är osäker om det skulle vara intressant som en egen video…
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Då kan man få tips på bra böcker från dina bokhyllor, mrsearlgray.
Tänker på en ung kille som jag såg och hörde prata i telefon idag. Han var lång, blond och smal. Hade typiska knarklangarkläder dvs Hugo Boss, Gucci och sånt. I telefonen sa han något i stil med "walla, jag svär bror. Jag fucking svär, bror!". Självklart med tantväska från NK.
Var är världen på väg?
Var är världen på väg?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Haha ...
Jag hade ett glasögonfodral från Gucci. Min systerson undrade över det.