Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
När det blir så här som med mig där alla känner apan och apan känner ingen - är det dags då att flytta från stan/kommunen?
Fick annars en del av CD/DVD häromdagen! Bland annat Modern Talking! Förstår varför vissa inte gillar Modern Talking - för det låter som bög ande över det hela fast de inte är bögar men varför gillar jag dom och jag är inte bög. Men Pet Shop Boys har jag förstått att de är bögar - gillar deras musik för de har bra musiksmak.
Hur går allt ihop?
Hur går allt ihop?
Min musiksmak bottnar nog i att mitt X-Y-Z koordinationen rubbades ur min normala bana efter trafikolyckan när jag var fem år gammal år 1976. Det var posttraumatisk stress efter det med följdsjukdomar. För andra kanske var helt annat som orsakade posttraumatisk stress när de var barn som gjorde dom psykisk sjuka senare i livet.
Hårdrock VS. Synt - hårdrockarna var mer smutsiga och syntare var mer fina av sig.
Jag ville tvätta bort mitt sår/ärr som jag har på magen som jag fick när jag var med om en operation efter trafikolyckan... .
Min mamma slapp bli farmor så hon fick som hon ville... som inte ville att jag skulle ha barn.
Hårdrock VS. Synt - hårdrockarna var mer smutsiga och syntare var mer fina av sig.
Jag ville tvätta bort mitt sår/ärr som jag har på magen som jag fick när jag var med om en operation efter trafikolyckan... .
Min mamma slapp bli farmor så hon fick som hon ville... som inte ville att jag skulle ha barn.
Oj - har jag skrivit allt detta under fyllan igår?! Hade visst beställt en synt för runt 5 tusen kronor oxå - ha, ha, ha!
Jag har köpt på mig gitarrer och förstärkare och grejer. Hade samma plan som dig, att skapa lite musik. Men det bara står och samlar damm. Det blir aldrig av!
Jag skapade musik med midicontroller kombinerat med musikprogram och hade hemsida under nästan hela 2000-talet men sen återinsjuknade jag psykiskt! Demonerna/hörselhallucinationer/röster/telepati mobbade mig för allt jag skapade så jag la ner allt, ville nästan inte leva. Rösterna kunde bland annat säga: - "Lägg ner din djävla hemsida!". Demonerna kritiserade för allt jag gjorde. Mådde dåligt psykiskt då - det hämmade mig att vilja skapa nåt mer i mitt liv... flera år bortkastat var det för mig.
Fast idag försöker jag väl skapa lite trots hörselhallucinationer/telepati... få se vart det leder!
Fast idag försöker jag väl skapa lite trots hörselhallucinationer/telepati... få se vart det leder!
När man har ena foten inne i den abstrakta världen så är man inte av denna värld utan man är delvis på Den Andra Sidan. När den abstrakta världen tog över mig helt för cirka åtta år sen så fungerade jag inte i vardagen längre och hamnade på psyket av den anledning. Sen dess har jag Risperdal injektion varannan vecka men pendlar fortfarande mellan 60 % - 80 % psykiska symptom. Psykemediciner har aldrig lyckats eliminera mina psykiska symptom till 0 % och inte vitaminer och mineraler heller för den delen. Troligtvis så fick jag hjärtproblem/hjärtflimmer på köpet av psykemediciner.
Då har man lite att se fram emot denna vecka! Ska få nya kläder, ska få fler konstprylar som man kan skapa av och sist men inte minst en synt! Synten tar väl tid att lära känna men det är roligt med "nya" ljud.
Blir väl spel och fest med musik någon dag oxå!
Ikväll ska jag se på en ny film som jag inte har sett med projektor, bioduk och bioljud förstås - mysfaktor!
Typ, så här är mina dagar i vardagen. Har haft mer eller mindre slumpmässiga rutiner i över halva mitt liv. Annars, var jag som en robot/ninja när jag var ung - men då var det som piska istället för morot som min drivkraft i livet. Jag hatade det när man var slav i systemet och inte fick direkt nån belöning för det - kände mig lurad utav andra/systemet då på den tiden. Hursomhelst, dit till den gamla onda tiden behöver jag förhoppningsvis inte komma tillbaka igen.
Blir väl spel och fest med musik någon dag oxå!
Ikväll ska jag se på en ny film som jag inte har sett med projektor, bioduk och bioljud förstås - mysfaktor!
Typ, så här är mina dagar i vardagen. Har haft mer eller mindre slumpmässiga rutiner i över halva mitt liv. Annars, var jag som en robot/ninja när jag var ung - men då var det som piska istället för morot som min drivkraft i livet. Jag hatade det när man var slav i systemet och inte fick direkt nån belöning för det - kände mig lurad utav andra/systemet då på den tiden. Hursomhelst, dit till den gamla onda tiden behöver jag förhoppningsvis inte komma tillbaka igen.
Irriterad på psykiatrin! De skickade en tre månad gammal faktura men som jag fick först häromdagen.
Nä, jag måste ha öl ikväll! Tiden går snabbare då för jag väntar bara på allt just nu. Det är ständigt väntande på allt och jag vill att det ska vara snabba puckar i mitt liv.
Skål!
Har musiken Jean-Michel Jarre på liksom partybelysningen! Jag kan oxå skapa musik men jag har ingen vidare lust att sälja min själ ut till världen. Liksom vara lokalkändis eller rikskändis eller världskändis - vad är det att ha?! Skulle må psykisk dåligt om man visste om mig. Men jag ska allt komma ut i världen förr eller senare i framtiden som anonym konstnär och musiker med en anonym hemsida/e-butik.
Har musiken Jean-Michel Jarre på liksom partybelysningen! Jag kan oxå skapa musik men jag har ingen vidare lust att sälja min själ ut till världen. Liksom vara lokalkändis eller rikskändis eller världskändis - vad är det att ha?! Skulle må psykisk dåligt om man visste om mig. Men jag ska allt komma ut i världen förr eller senare i framtiden som anonym konstnär och musiker med en anonym hemsida/e-butik.