Det här unnar jag mig idag

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Det här unnar jag mig idag

Post by Geta »

Kaviar är nog det minst fettbildande.
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

En sista sandwich glass, nu är dom slut. :cry:
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Köper ingredienser till ny glass i morgon, tog slut i går kväll
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Unnar mig inget särskilt idag. Äter på vad jag har hemma. Ska nog ta mig ett kokt ägg ikväll.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
mopa
Galliummedlem

Post by mopa »

En 2 liters cocacola zero
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Schizofreni wrote: 02 Jul 2021, 15:52 Kan du styrka ditt påstående på något sätt? Jag har svårt att ta dig på allvar.
Varför besvarar du mig inte? Du säger mer eller mindre att jag ska bevisa mitt påstående angående flytande Alvedon och det har jag gjort tidigare, men så låter du bli att svara. Konstig attityd du har. :?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Schizofreni
Vanadinmedlem

Post by Schizofreni »

Krokus wrote: 06 Jul 2021, 21:46
Schizofreni wrote: 02 Jul 2021, 15:52 Kan du styrka ditt påstående på något sätt? Jag har svårt att ta dig på allvar.
Varför besvarar du mig inte? Du säger mer eller mindre att jag ska bevisa mitt påstående angående flytande Alvedon och det har jag gjort tidigare, men så låter du bli att svara. Konstig attityd du har. :?
Eh, var tillsammans med en tjej som utbildade sig till veterinär, förhörde henne ibland. Därav vissa kunskaper om veterinärmedicin. Hade tänkt att fråga henne när hon är tillbaka från sin semester, Men tillfälle har inte erbjudits än.

Så jag har väntat på hennes professionella synpunkter. vilket är mer än jag har. Däremot vet jag och visade ganska tydligt att alvedon dödar röda blodkroppar hos hund och är bland de vanligaste förgiftningsorsakerna till både hund och katt. Vilket är exakt det jag har påtalat.

Vad är det du vill ha svar på angående detta som du inte redan fått svar på?
Vad är det du tycker att du kan kräva för svar av mig? När jag själv inte kunnat förhöra mig närmare. Faktum kvarstår.

Hund och katt kan inte direkt bryta ner Paracetamol, vad vill du att jag ska göra åt det? Är det en konstig attityd av mig att du nu fått veta det? Eller är det en konstig förskrivning? Jag har frågat efter veterinärens namn och du har inte svarat osv. Är det konstigt av mig?

Hur löd din fråga?
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Nu är du otrevlig!
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Schizofreni wrote: 06 Jul 2021, 22:02 Vad är det du vill ha svar på angående detta som du inte redan fått svar på?
Vad är det du tycker att du kan kräva för svar av mig?
Jag får väl lägga till denna skärmdump ännu en gång, i och med att du inte kan leta efter mitt tidigare svar till dig på egen hand. :roll:

Image

Denna skärmdump är från min sida på e-hälsomyndigheten.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Schizofreni
Vanadinmedlem

Post by Schizofreni »

Har redan sett bilden och tycker fortfarande att det är orimligt att ge katt eller hund något ämne de inte kan bryta ned. Eller som vi vet skadar hundens röda blodkroppar.
Last edited by Schizofreni on 07 Jul 2021, 08:10, edited 1 time in total.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vi får fråga wasp som påbörjade en utbildning till veterinär.
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Schizofreni har rätt man ska inte ge varken katt eller hund någon form av värktablett, hunden eller katten riskerar att avlida om så är fallet.
Post Reply