Ställ en fråga
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Ställ en fråga
criminal minds!
vad var den senaste låten du lyssnade på?
vad var den senaste låten du lyssnade på?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
You break me first - Tate mcrae
Har du husdjur?
Har du husdjur?
Flugorna.
Äter du mat på bestämda tidpunkter?
Äter du mat på bestämda tidpunkter?
Ja det kan man säga men jag går inte efter klockan utan äter efter aktiviteterna.
Har du nån tatuering?
Har du nån tatuering?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nej.
Hur lång är du?
Hur lång är du?
168 centimeter.
Har du glasögon?
Har du glasögon?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
På något underligt sätt har jag blivit av med min närsynthet, Jag har bara minsta nedsättning på höger öga. Det har läkts?
Är du nöjd med ditt liv?
Är du nöjd med ditt liv?
Nej. Jag skulle vilja ha mer pengar så jag kunde göra en massa grejer.
Äter du kosttillskott?
Äter du kosttillskott?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
d-vitamin
om du fick 1000 kr extra varje månad skattefritt, vad hade du gjort med den tusenlappen då?
om du fick 1000 kr extra varje månad skattefritt, vad hade du gjort med den tusenlappen då?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Hade nog lagt lite extra till mig själv och det jag tycker om.
Vad gör ni för att förbättra humöret och skala ner irritationen som så lätt kan dyka på när man känner av spänningar i kroppen av lite sömn och för mycket tankeverksamhet.
Vad gör ni för att förbättra humöret och skala ner irritationen som så lätt kan dyka på när man känner av spänningar i kroppen av lite sömn och för mycket tankeverksamhet.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Tar en extra dagsdos av mitt antipsykotika i pillerform och drogar ned mig så jag säkert sover om jag är mycket uppvarvad och inte kan ta ned mig på annat sätt.
Är det inte så allvarligt tar jag den alkohol som står till buds och dricker något för att komma ur den uppvarvade känslan
Hur gör du själv? Samma fråga
Är det inte så allvarligt tar jag den alkohol som står till buds och dricker något för att komma ur den uppvarvade känslan
Hur gör du själv? Samma fråga
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com