Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Hur mår du?

Post by zoegas »

Fyfan vad gött det är med halvnakna tjejer ute. Jag har varit ute och vandrat, köpt krimskrams. Bara spanat. Druckit en starkis med skjortan uppknäppt på stenarna vid havet. Sommar.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Uppknäppt så stenarna syntes :shock: :D
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Snopen. Saker blev inte som det var tänkt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

jättebra
In a world where you can be anything, be kind.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 19 Jul 2022, 20:38 Snopen. Saker blev inte som det var tänkt.
Vad hände?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Jag vet inte vad klockan var när jag tog dagens morgon medicin, jag ser i dosetten att det är gjort i alla fall. Vaknar upp i tron att det är morgon och en ny nalkande dag, och kollar inte klockan. Nu är klockan 04.43 och jag vet inte vilken gång i ordningen det är som jag vaknat upp och fortfarande är det för tidigt att börja starta upp dagen. Jag tar 75 mg Quetiapin vid sänggående, igår kväll tog jag 50 först men fick resa mig ur sängen och lägga till den 3:e tabletten och då kommer sömnen snabbt och befriande, vaknar upp, behöver gå upp och tömma blåsan och då tog jag morgondosen, satte på kaffr, servera mig kaffe och mjölk, kollade mobilen och insåg att den nya dagens annalkande timmar nyligen tagit sin början och att jag återigen vaknat för tidigt och helt utan tidsuppfattning. Jag är innerligt trött på det, sover sällan på dagen Invega har inte den effekten på mig att när jag lägger mig ner i soffan, somnar, vet när min son sa skarpt mamma, och jag svara med slutna ögon, jag bara vilar ögon, o i nästa stund började sömnens famntag ta över och jag somna, Zyprexa till kvällen och abilify till morgonen.
Jag är tacksam att även om jag känner av en trötthet i min kropp numer inte somnar så fort jag sträcker ut kroppen i soffan, nu vill inte sömnen kvarstå och är det ett tecken på en annalkande psykos, jag vet inte längre, är på min vakt, men är skyddad av 6 mg Invega, jag vet att jag klarar att undgå psykos vid 6mg Invega, rekommenderad dos har alltid skyddat och aldrig låtit psykosen bryta ut och piska ångestens stormar och rösterna som jagar på. Jag är 58 år och det räcker nu, jag vill äga mig själv inte låta schizofrenin dominera och kontrollera min vardag. Jag vill leva och må bra.
Jag vill kunna sova 7-8 timmar i sträck, inte förkortas , natt, efter natt till intet. Jag behöver hjälp så att jag når det.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

5/10 helt ok
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Kan tillägga att min Case Maneger , KP som jag säger har semester nu men att han har låtit mig veta helt kort i måndags att min läkare tittar över det och kommer att höra av sig med direktiv och behandling för att ta mig ur sömnens uteblivna närvaro. Jag väntar det är onsdag i dag och klockan är 06.31 så i ärlighetens namn om man ser på det så är det inne på den 3:e dagen som jag väntar på svar från han, men tiden känns lång för mig, snart nalkas augusti och sömnen blir mindre och mindre sammanhängande och jag vet sen tidiga år att det går käpprakt åt helvete.
Svaret kommer jag vet, han har mer än mig som behöver hjälp och lindring. Det är bara det att det sliter så jävligt på dig.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Mår bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Zoidar wrote: 20 Jul 2022, 02:54
Krokus wrote: 19 Jul 2022, 20:38 Snopen. Saker blev inte som det var tänkt.
Vad hände?
Har inte riktigt lust att skriva detaljer på forumet. Vi kan höras privat istället. Jag skriver till dig. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Inget vidare. Lagom till värmen och att en egentligen ska bada i godan ro. Men men. Skit I systemet. Jag drar något gammalt över mig.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

bra
In a world where you can be anything, be kind.
Post Reply