Inte mitt fel, men kom till Espresso House 30 minuter innan stängning. Det tog 5-10 minuter innan jag fick mitt kaffe för cafébiträdet var upptaget i samtal. Jag satte mig ner med kaffet. 10 min innan stängningstiden kommer cafébiträdet och säger: "Nu stänger vi. Gör er i ordning." Då hade jag suttit en knapp kvart och inte druckit upp kaffet. En kvinna vid bordet bredvid blev arg och sa hon skulle ringa ledningen. Jag satt 5 min till, sen gick jag. Stämningen var inte på så hög nivå kan jag säga.
Tyckte det var oförskämt att driva ut kunderna 10 min innan stängning. Men antar de anstäldas avtal är så dåliga att de inte får betalt för städning efter stängningstiden, dock ej fått det bekräftat.
Last edited by Zoidar on 23 Jul 2022, 23:27, edited 2 times in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fint med bilden på kaffet , beskrev dina känslor väl. Tycker trots allt att trots att hon kanske är missnöjd med sin arbetsgivare inte ska ta ut det missnöjet på er kunder, ni har ingen del i det och ska inte behöva bli den som de skyldiga.