TV-spel
Moderator: Moderator 1
Re: TV-spel
Jag har beställt ett nytt TV-spel. "Mario golf: Super rush" heter det. Verkar kul.
Golfspelet är roligt, men mina handkontroller är helt trasiga. Knappen man ska trycka på för att slå till bollen reagerar inte i första taget. Så irriterande! Det heter ju "Mario golf Super rush." Man kan spela mot datorn och då går det på tid. Då kan inte min karaktär bara stå där för att knappen inte funkar som den ska.
Jag chansar på att det är handkontrollerna det är fel på och beställer två så kallade Joy Cons som man sätter ihop till en handkontroll med hjälp av en grej i plast. Hoppas det funkar, annars har jag slängt cirka 800 spänn i sjön.
Jag beställde två så kallade Joy cons till mitt Nintendo. Funkar det inte med dem är det själva spelet, konsolen, det är fel på. Då blir det värre. Kan man ens lämna in den på reparation? Böka med kartong och skicka iväg per post till någon som reparerar TV-spel.
Ska de aldrig komma, mina två kontroller (som man sammanfogar till en stor)? Brukar få mejl en dag innan, har inget sådant fått.
Fantasio, jag såg på morgontv i morse att ett Mario Bros spel gått för 1,56 miljoner dollar på en auktion. Men då var det i en obruten förpackning.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jösses Amalia! I USA va'?
Tror det!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har fått mina två Joy Cons och de fungerar som de ska. Nu kan jag inte skylla på kontrollerna om det går dåligt att spela.
Jag spelar ett tåg spel just nu, man kör runt i olika sorters tåg.
Det är väldigt avkopplande och trevligt.
Det är väldigt avkopplande och trevligt.
Har nästan aldrig spelat TV-spel ens.