Häpp! Det gör jag också. Mat, kläder och teknik. Sedan sitter man där med sin tvättade hals när pengarna har rullat iväg. Men numera går det att ångra beställningen. Bra för oss!
Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Egentligen är allt bara på låtsas.
Verkligen bra!
i kväll ska jag inte beställa något.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att en vänlig äldre dam hittade en tjuga som ramlat ur plånboken när jag skulle betala. Hon tillbaks den till mig!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Som en människa skall vara. Liknande har hänt mig, tappade min mobil i kön till kassan han en ung man petade mig på axeln, jag vände mig om fick mobilen. Utan tvekan tog jag upp plånboken, gav han en hundralapp och sade ärlighet skall premieras, men jag har inte så mycket pengar du får den här och tack så mycket. Hittade en femhundring efter kassan på ICA, eftersom det var inne i butiken, gick jag till kassan och sade, jag hittade den här. Han sade, det var det ärligaste jag sett. Får tillägga han jobbar inte kvar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag lyckades handla mat för exakt 80 kr, precis som jag tänkt. Sedan lånade jag två dvd filmer på bibblan intill Coop.
Var är Inwatto? Han hade som mål att handla för 300 kr max.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Mat för 300 per dag eller vecka 

Dom hade jordgubbar för 20 kr. på ica. Svenska o goda.
Att min forskning går framåt, sakta men säkert
'cause the freak inside controls my mind
Du blir kanske en ung nobelpristagare?
Kom ihåg var ni hörde det först! Vi har hans signalement i en annan tråd.