Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Mår nästan bakis - fast utan alkohol. Det var kul men ansträngande igår på utflykten till Birka. Många intryck, värme och mycket ljud. Jag är trött idag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Viska är inget drag utan memphis, Nissegossen och leakim97. Typ. Och lite vi andra. Jag känner avoghet mot att dissa alla nya. Vi behöver nytt fräscht blod.Leakim97 wrote: ↑31 Jul 2022, 11:30Tack. Wasp klagade. Jag vet inte om Nissegossen klagade. Kan inte tyda hur han menade. Men iallafall skit samma.
Leakim97 har hittat något som ger honom motivation. Om Viska fungerar så
är det fantastiskt.
är det fantastiskt.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Jag är inte emot dig, wasp är helt enkelt en grinig gammal gubbe, vad det verkar, skriv på, jag resonerade som så på gamla viska.se att skriver ingen läser ingen. Som tur var hade jag skrivit texter i en tidning vi gjorde allt på från layout till att skriva texter och trycka den, lägga i kuvert frankera i en frankeringsmaskin och det på Allaktivitetshuset Gyllenkroken som på den tiden var mest för dem som hade Schizofreni i Göteborg. Så texterna jag skrev passade de flesta som hand handsken på en sajt om Schizofreni och psykossjukdomar.Leakim97 wrote: ↑31 Jul 2022, 08:41Det ska gnällas för minsta lilla. Är folk tvungna att läsa det som skrivs i trådarna? Ser inte problemet. Om ”spam” som har sett FLERA än mig göra så borde man sätta in en regel på att göra Max 1 inlägg i timmenNissegossen wrote: ↑31 Jul 2022, 07:32 Bra. wasp han bara besvarade alla mina inlägg, han ville bara skriva något mer än mig.
Så, du har fullt klartecken från mig att skriva här på sajten, som sagt skriver ingen läser ingen. Nu är sajten så stor att den i princip är självgående utan mig. Men viktigt att fler medlemmar skriver.
Jag tänker på återväxten

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen wrote: ↑31 Jul 2022, 13:46Jag är inte emot dig, wasp är helt enkelt en grinig gammal gubbe, vad det verkar, skriv på, jag resonerade som så på gamla viska.se att skriver ingen läser ingen. Som tur var hade jag skrivit texter i en tidning vi gjorde allt på från layout till att skriva texter och trycka den, lägga i kuvert frankera i en frankeringsmaskin och det på Allaktivitetshuset Gyllenkroken som på den tiden var mest för dem som hade Schizofreni i Göteborg. Så texterna jag skrev passade de flesta som hand handsken på en sajt om Schizofreni och psykossjukdomar.Leakim97 wrote: ↑31 Jul 2022, 08:41Det ska gnällas för minsta lilla. Är folk tvungna att läsa det som skrivs i trådarna? Ser inte problemet. Om ”spam” som har sett FLERA än mig göra så borde man sätta in en regel på att göra Max 1 inlägg i timmenNissegossen wrote: ↑31 Jul 2022, 07:32 Bra. wasp han bara besvarade alla mina inlägg, han ville bara skriva något mer än mig.
Så, du har fullt klartecken från mig att skriva här på sajten, som sagt skriver ingen läser ingen. Nu är sajten så stor att den i princip är självgående utan mig. Men viktigt att fler medlemmar skriver.
Jag tänker på återväxten![]()
Jag ber om ursäkt till Nisse! Jag trodde att han störde sig på Leakim, men så verkar det inte vara. Förlåt Nisse! 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ja,ja mitt inlägg kanske var luddigt informerat, det första bra, var hur jag mådde just då, efterledet kunde varit mer stöttande, men jag tänkte inte mer på det då. Inser att jag borde varit tydligare.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag mår inte bra, har tandvärk. Ska gå upp tidigt imorgon och ringa tandläkaren
Mår sådär. Drömde om min bror Håkan, som dog ganska ung 1997.