Dagens stora eller lilla händelse

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Dagens stora eller lilla händelse

Post by Geta »

Är det inte mer eller mindre kriminella som har kamphundar.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det är s.k "White trash" som ofta har kamphundar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Här var det så, att den här mannen drog hit andra med kamphundar och de tränade på den förra fotbollsplan i målet på ena sidan hade de hängt upp ett rep som var en trasig knut på eftersom de tränade hundarna att hugga i tofsen. Nazistiska undertoner på det. Han bor inte kvar, han försvann snabbt härifrån, det var inte bara jag som såg snett på det.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja nazister har också kamphundar. Även där är "White trash" överrepresenterade.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Sett en gång i tunnelbanan en kille med kamphund. Den hade halsband med spikar. I handen höll han i hunden med ett rosa flexikoppel. Förstörde imagen litegrann.
Målningen är själens spegel
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Ja men just ja, jag har helt glömt bort att berätta om resan till Birka i lördags! Det klev på en tjej med riktigt häftig tatuering på ryggen och jag velade fram och tillbaka om jag skulle fråga henne vem som har gjort den.

Efter en stund bestämde jag mig för att gå fram till henne. Hon kom från Estland och pratade bra engelska. Hennes ryggtatuering gick från nacken ner till mitten av låren, och den tog lång tid att bli klar. En sittning varannan vecka i ett år.

Hur som helst är jag stolt över att jag vågade gå fram och fråga. Dessutom på engelska! :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

tog en promenad och det var jättevackert där jag gick <3
Ja visst gör det ont när knoppar brister
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 01 Aug 2022, 13:58 Ja men just ja, jag har helt glömt bort att berätta om resan till Birka i lördags! Det klev på en tjej med riktigt häftig tatuering på ryggen och jag velade fram och tillbaka om jag skulle fråga henne vem som har gjort den.

Efter en stund bestämde jag mig för att gå fram till henne. Hon kom från Estland och pratade bra engelska. Hennes ryggtatuering gick från nacken ner till mitten av låren, och den tog lång tid att bli klar. En sittning varannan vecka i ett år.

Hur som helst är jag stolt över att jag vågade gå fram och fråga. Dessutom på engelska! :)
var det en sådär japansk tatuering? dom är ascoola
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Tatueringen var mönster med streck och prickar, såg ut som granar på vissa ställen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 01 Aug 2022, 14:38 Tatueringen var mönster med streck och prickar, såg ut som granar på vissa ställen.
aa okej, coolt :)
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 01 Aug 2022, 14:38 Tatueringen var mönster med streck och prickar, såg ut som granar på vissa ställen.
Det brukar komma något bra utav att man frågar, om man nu är intresserad. Många blir glada av att de blivit uppmärksammade.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Hade glömt bort att jag skulle vara hundvakt idag. Så jag tog en extra lång promenad med min hund. När jag kom tillbaka stod mamma utanför min balkong och försökte få kontakt med mig. Som tur var hade hon inte väntat länge.
Post Reply