Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Tror det har med att det är mer positiv o va smal. Därför säger man det. Ingen gillar o höra ”vad fet du är” heller. Kan vara så här enkelt men vad vet jag ;)
Gick också upp kopiöst av Mirtazapin. Dubblade min vikt på ett år. Håller fortfarande på att kämpa med den vikten. Tappat 40 kg från max iaf.amandara wrote: ↑31 Jul 2022, 18:06Jo. Som sagt. Jag är inte som alla andra. Jag gick upp hårt av mirtazapin. Vi är olika. Lika tragiskt i alla fall.
Zyprexa går jag också ner i vikt av. Tappar matlusten helt. Men min kropp fixar inte den. Får för lågt blodtryck och puls så jag tuppar av.
Målningen är själens spegel
Vi verkar ha en biokemisk match. Jag får oxå lågt blodtryck och svimningskänsla ibland och har tuppat av 2 gånger vilket ju är obehagligt.Koi wrote: ↑31 Jul 2022, 20:41Gick också upp kopiöst av Mirtazapin. Dubblade min vikt på ett år. Håller fortfarande på att kämpa med den vikten. Tappat 40 kg från max iaf.
Zyprexa går jag också ner i vikt av. Tappar matlusten helt. Men min kropp fixar inte den. Får för lågt blodtryck och puls så jag tuppar av.
Jag gick upp 15 kg på 3 månader på mirtazapin, sen bad jag om att få sätta ut den vilket jag fick.
Jag sov gott och länge.
Sov jättebra och ganska länge.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Sov bra, men vaknade på toa och hade stora svårigheter att somna om, men till slut lyckades jag men är nu vaken för dagen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Somnade kl 04
Sov bra cirka 7 timmar
Sovit någon timma inatt.
Riktigt bra faktiskt.
sov bra cirka 7 timmar