Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
En jäkla geting som flyger runt mig
Värsta megafinnen i pannan. Orkar fan inte. Jag är 30+ inte 14. Geta, får du fortfarande finnar? Nisse? Cosmos? Jocke? Wasp?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nej, jag får inte finnar. Hade inte finnar ens i tonåren.
Jag har finne på hakan nu. Precis vid min piercing så det ser skabbigt och infekterat ut.
Jag minimerar dem genom olivtvål från Aleppo i Syrien var tredje dag. Det måste vara just var 3:de dag annars blir det utbrott. En sån tvålkloss gör att köpa i de flesta arabaffärer kostar typ 15 kronor för en kloss. Då blir det bara en finne åt gången.

-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Får sällan finnar, det är inget problem för mig
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag hade mycket finnar i tonåren. Men när jag som 20-åring började jobba i ett storkök fullständigt exploderade finnarna. Jag gick till företagshälsan och fick en fantastisk kräm som tog bort finnarna fullständigt. Sedan dess har finnar aldrig besvärat mig. Men ärren sitter kvar. Tyvärr.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Att jag behöver städa mera
Är lite irriterad att vi inte kommer iväg. Men då är jag inte van vid barn, jobb osv. Nu börjar det närma sig dock för min bror har kommit hem.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Badrummet irriterar mig för där är ett stort fönster så vem som helst som går där utanför kan se in både när man sitter på toaletten, torkar sig, tvättar sig, duschar. Väldigt dåligt!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Memphis,
Ett hotell som jag var på hade en helkroppsspegel mitt emot toalettstolen. Det var knäppt!
Ett hotell som jag var på hade en helkroppsspegel mitt emot toalettstolen. Det var knäppt!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ja vem vill se sig själv sittandes på en toalett?!!!
Pappas fru irriterar mig. Hon är så hetsig.