Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Sov bra men lite kort.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Drömmer jäkligt negativa drömmar.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
När jag väl somna sov jag bra, ett uppvak , somna om .
Jag missa att ta mina KL 20 tabletter, jag tog värktabletter då i i tanken tog jag även kvällsdosen, men icke när jag skulle ta Quetiapine när jag skulle gå sängs upptäckte jag att jag missat at ta KL 20 tabletterna. Jag tog allt på en gång och fick de djävulska krypningarna, blir irriterad på mig själv att glömmer ta sifrolen KL 20 och melantonin, magnesium och Zink, ställer till det. Får nog sätta på nåt pip larm som påminner mig KL 20
Jag missa att ta mina KL 20 tabletter, jag tog värktabletter då i i tanken tog jag även kvällsdosen, men icke när jag skulle ta Quetiapine när jag skulle gå sängs upptäckte jag att jag missat at ta KL 20 tabletterna. Jag tog allt på en gång och fick de djävulska krypningarna, blir irriterad på mig själv att glömmer ta sifrolen KL 20 och melantonin, magnesium och Zink, ställer till det. Får nog sätta på nåt pip larm som påminner mig KL 20
Slumrade till lite i soffan här. Vi kommer nog inte i väg på utsatt tid. Så brukar det vara.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Var uppe och drog i kylen i natt. Hade inget lättillgängligt, så la mig igen utan att äta.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag sov mellan halv två och sju på morgonen. Sedan en vända till, till lunchtid.
När jag skulle sluta med Olanzapin svettades jag mycket under natten. Fick flytta till andra sidan av sängen, vända på kudde och täcke.
'cause the freak inside controls my mind
Sov inte alls, men somnade vid kl 10 på morgonen och sov till 14.
Missade bst, då jag sov och inte svara i mobilen
Missade bst, då jag sov och inte svara i mobilen
Ja, jag har ju dragit ner på Olanzapine och ska göra en ytterligare sänkning i september. Kan vara övergångsbesvär för min del också..