Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Helt slut. Får se om jag orkar vara aktiv här om ett tag. Just nu är det sängen som gäller. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Är det värmen?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mår bra.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mår, vad ska man säga? På en femgradig skala: 4,5.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Uppåtgående energi tryck i bröst och ont i huvudet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nu är jag orolig. Känner mig äcklad och har ångest.
Pirrig i hela kroppen. Hatar det här.
Varför? För att jag kanske måste sluta med Haldol. Det har funkat bäst i kombination med Abilify. Jag orkar verkligen inte med ett medicinbyte till. Jag ska ju börja arbetsträna. Har inte tid för att flippa igen.
Pirrig i hela kroppen. Hatar det här.
Varför? För att jag kanske måste sluta med Haldol. Det har funkat bäst i kombination med Abilify. Jag orkar verkligen inte med ett medicinbyte till. Jag ska ju börja arbetsträna. Har inte tid för att flippa igen.
Målningen är själens spegel
Tror det kan vara självgodhet till viss del i deras karaktärsdrag, jag gick och mådde dåligt av medicin i nästan hela mitt vuxna liv, ingen lyssnade, de vet bättre, en schicofren, inbillar sig, det är inte jag som beskriver mitt mående , det är min sjukdom inget att ta fasta på. Nu mår jag bra på medicinen, då envisas han med att skriva 3 mg 1 gång om dagen , trots att jag mår bättre på , vet inte jag det bättre än han vad min kropp och hjärna är i behov av medicindos, tog 3 mg på morgonen igår och åkte ner, reparera på eftermiddagen tog ytterligare 3 mg. Ska det vara så svårt att skriva 6 mg dagligen så att jag får ut rätt mängd tabletter per intervall. De står sig närmast så är det i vilken vård man än söker.