Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Ligger i sängen och tittar på tv
Har gjort hela mitt dagsprogram. Nu är jag ledig.
Har just räknat igenom min ekonomi för denna månad. Jag har shoppat en del så visste inte riktigt hur mycket jag skulle få kvar. Men det är lugnt nu. Nu vet jag att jag har så jag klarar mig.
Jag borde göra som swesanne tipsat mig om: en budget. Men det är svårt när man är så impulsiv som jag är. Jag köper saker ganska hipp som happ.
Jag borde göra som swesanne tipsat mig om: en budget. Men det är svårt när man är så impulsiv som jag är. Jag köper saker ganska hipp som happ.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ligger I sängen. Porslinsblomman som blommar nu skickar ut starka duster av doft i rummet. Nästan för starkt för att sova i. Jag räddade denna växt från att stå och torka ihjäl på en loppis. Därför har jag svårt att slänga den trots att den är ful större delen av tiden. Det är bara blommorna som är vackra och doftar så starkt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Porslinsblomma är en gammaldags blomma. Den fanns nog i nästan
varje hem förr.
varje hem förr.
Tycker också om porslin blomman, och doften, den tycker jag är ljuvlig.
Ser filmen Unga Astrid efter maraton, tre st, filmer med Beatles 1969, när de gjorde plattan Let it be. Sammanlagt nio timmar jättespännande nagelbitare för oss nördar. Mindre spännande nu. Har druckit lite när min flickvän åkt iväg till Öregrund för att sola och bada. Lycka till sade jag när vi pratade idag. Det har ösregnat bitvis, men inte varit speciellt kallt. Och, ja, hon och kompisen hade badat mot alla odds. Det lönar sig att vara positiv.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Funderar på om jag ska ta en tidig eller sen frukost.
dricker äppeljuice med gurkmeja shot i
Tittar på Nyhetsmorgon
Kom precis tillbaka från en fotograferingspromenad i det fina morgonvädret. Livet är gott.
'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
precis kommit upp och ska väl göra en kopp te och börja vloggen
Ja visst gör det ont när knoppar brister