Valet 2022
Moderator: Moderator 1
Re: Valet 2022
Överväger att rösta på Vänsterpartiet istället
Ofta ser jag muslimska kvinnor med piercing i näsvingen. Fast det kanske är mode i mellanöstern? Jag har ingen aning.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det kan vara fint. Om det inte är ett klumpigt smycke.
Jag skulle kunna tänka mig att ha en liten gnistrande sten vid näsvingen. Tycker den typen av nässmycke är snyggare än ring.
Jag skulle kunna tänka mig att ha en liten gnistrande sten vid näsvingen. Tycker den typen av nässmycke är snyggare än ring.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag kan inte ha i näsan, för jag har glasögon. Har haft i mitten av underläppen, det var snyggt, och två i varje öra, men de har växt ihop nu.
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vad är det som avgör att du inte kan ha i näsan, glasögonen är en bra bit därifrån?!!
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det ser konstigt ut att ha i näsan, när man har glasögon. Obalanserat. Underläppen gav bättre balans på helheten.
Vad har det med valet att göra?
Jag tycker ungdomar brukar vara ganska kloka. Och så har de kvar höga ideal som kan försvinna när man blir äldre och desillusionerad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag gillade höga idéerna i LUF.
Blåslampa och vakthund åt Liberalerna! :)
Blåslampa och vakthund åt Liberalerna! :)
Rasism är ett så överanvänt ord att ingen längre förstår dess innebörd. Det är som med Petter och vargen. När ingen reagerar längre när Petter skrikit varg sjutioelva gång, kan ingen avläsa när det verkliga anfallet kommer.
Främlingsrädsla/fientlighet har tjänat oss väl under den tidiga människans utveckling. För att överleva såg vi till att inga främmande människor tilläts komma in över gränsen.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Det är farligt att tro, att alla är snälla.