Att vara förälder
Moderator: Moderator 1
Re: Att vara förälder
Min systers barn verkar må dåligt till och från. Bara de inte åker på samma jox som jag.
Jag skulle dessutom vara sjukligt paranoid o orolig för mitt barn, om jag hade nått. För att det ska råka illa ut, typ bli rånad eller nedslagen. Vill inte sätta barn till en sån här värld heller.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag ville alltid ha barn. Men det gick aldrig. Mina (sjukdoms)gener sprider sig vidare med syskon, syskonbarn och vidare ner i det kommande släktträdet. Sjukdomsgenerna har jag fått från tidigare släktträd. Jag hade velat ha barn, men var för sjuk för länge för det.
Det kan vara rätt påfrestande att vara förälder, har bara varit i 10 månader. Men det är värt det alla gånger.
Får se hur det går för grabben, tror ju inte nån går genom livet utan svårigheter. Kanske för vidare min sjukdom till honom.
Det kanske är egoistiskt, men samtidigt så är jag glad o vara till. Hoppas han kan känna så tidigare än mig iaf.
Får se hur det går för grabben, tror ju inte nån går genom livet utan svårigheter. Kanske för vidare min sjukdom till honom.
Det kanske är egoistiskt, men samtidigt så är jag glad o vara till. Hoppas han kan känna så tidigare än mig iaf.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Dina positiva känslor inför livet överförs säkert till grabben.
Inga barn. På tok för mycket ansvar.
Jag tyckte att det var för stort ansvar att ha katt.