Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Hur mår du?
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Är trött och har ont i huvet. Vaknade med migrän, det gick över när jag tagit migräntablett men kom tillbaks mitt på dagen så tog en till tablett.
Vill helst sova nu men det går ju inte.
Rätt deppig men ändå inte. Ambivalent.
Vill helst sova nu men det går ju inte.
Rätt deppig men ändå inte. Ambivalent.
Bättre nu, tack och lov. Mått pyton hela natten och sprungit på toaletten en gång i kvarten. Låg till kl 16, var helt slut.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Jag tror att det var kryddan i nudlarna jag åt igår som var gammal. Jag tyckte det smakade konstigt, men åt ändå upp.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
jaha usch! :( tur att det var kortvarigt! :)Swesanne wrote: ↑30 Aug 2022, 17:20Jag tror att det var kryddan i nudlarna jag åt igår som var gammal. Jag tyckte det smakade konstigt, men åt ändå upp.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ja, tackmrsearlgray wrote: ↑30 Aug 2022, 17:25jaha usch! :( tur att det var kortvarigt! :)
Tycker det är jobbigt att det börjar bli mörkt om kvällarna jgen. Jag bor på bottenvåningen och har mycket insyn när det är mörkt. Persiennen i balkongdörren är trasig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Just den anledningen jag inte bor botten, även om jag tror det varit bra för grundning.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja det är bra för att känna kontakt med jorden under fötterna. Och det är praktiskt när jag har hund. Men helst skulle jag bo högre upp.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen