Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Swesanne
Talliummedlem

Re: Vad gör du just nu?

Post by Swesanne »

memphis wrote: 30 Aug 2022, 16:48 Ska strax gå ut med vovven. Sen ska jag tona håret om jag vågar.

Det var så konstigt när jag skulle slå in siffror idag. Först i snus-skåpet, jag slog in siffrorna men det kom inget snus. Sen när jag tittar på kvittot är siffrorna utbytta till ett annat nummer. Jag lovar och svär att det ändrade på sig! Hade kvittot i handen hela tiden.

Sen när jag står vid instagram- skåpen händer det igen. Jag slog in siffrorna men ingen lucka öppnades. Jag försökte 4 gånger. Femte gången är de 4 sista siffrorna på papperslappaen ändrade. Då gick skåpet att öppna!
Vad konstigt!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ska göra ett allergitest på hårtoningen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Undrar vad jag ska göra resten av dagen?
In a world where you can be anything, be kind.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Försöker varva ner tillräckligt mycket för att kunna gå in i sömn. Lyssnade på meditation med Kristove från Robinson igår men fick bara svårt att andas. Men det var inte fel på meditationen utan när man varvar ner kan känslor och tankar komma upp till ytan. Stresspåslag var mitt problem. Men jag blev nyfiken - jag tycker att Kristove verkar klok och bra, sund. Han hade en livesändning på Instagram. Annars får man betala för kurser med honom men de är inte särskilt dyra såvitt jag vet. Men jag kommer inte att gå dem. Tycker bara att han är bra och har bra infallsvinklar.
Snuttan
Germaniummedlem

Post by Snuttan »

Gäsp
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

min insomnings lampa kom idag! :D
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Pysen_87 wrote: 30 Aug 2022, 18:48 min insomnings lampa kom idag! :D
Är det en lampa med John Blund på skärmen?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nu är jag hundvakt tills i morgon eftermiddag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Geta wrote: 30 Aug 2022, 18:53
Pysen_87 wrote: 30 Aug 2022, 18:48 min insomnings lampa kom idag! :D
Är det en lampa med John Blund på skärmen?
Det är en sköldpadda som visar stjärnorna och månen.
Den växlar mellan olika färger.
Tycker att den verkar mysig :D
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Swesanne wrote: 30 Aug 2022, 17:34
memphis wrote: 30 Aug 2022, 16:48 Ska strax gå ut med vovven. Sen ska jag tona håret om jag vågar.

Det var så konstigt när jag skulle slå in siffror idag. Först i snus-skåpet, jag slog in siffrorna men det kom inget snus. Sen när jag tittar på kvittot är siffrorna utbytta till ett annat nummer. Jag lovar och svär att det ändrade på sig! Hade kvittot i handen hela tiden.

Sen när jag står vid instagram- skåpen händer det igen. Jag slog in siffrorna men ingen lucka öppnades. Jag försökte 4 gånger. Femte gången är de 4 sista siffrorna på papperslappaen ändrade. Då gick skåpet att öppna!
Vad konstigt!
Skilda verkligheter har varit med om inom 5 min ha sett en och samma spårvagnsförare gå för att lösa av på 3 spårvagnar. Det ser nästan likadant ut här som där. Gud är god, det skulle kunna vara en helt annan verklighet. Guds rike är nära, memphis råkade få se det.

Därav magiker, de vet om det och det är samma personer närvarande men skilda verkligheter, därav tricken de gör. Vi tänker inte helt samma och vi behöver inte göra samma saker. Lättast att uppleva en annan verklighet är efter att ha vaknat på morgonen. De är aktiva inom oss i detta nu. Eftersom vi sover i samma säng, så befinner vi oss på samma ställe när vi förflyttas. Att jag inte sagt det förut är för att ingen skulle tro mig. Memphis fick uppleva det för att det var dags för henne att få uppleva det. Det har varit vardag för mig i många år.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Magiskt! :D
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Mycket märkligt!!
Post Reply