El-räkning

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: El-räkning

Post by memphis »

Ja helt klart äter vi kött för att vi tycker det är gott. Annars skulle vi inte äta det. Bara det faktum att vi tycker det är så gott tyder på att det är lämplig föda.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Kontentan är att vi får tänka vad som helst, men inte göra vad som helst
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Allt omkring är olagligt, Grooming och porr osv. Och så ska det ju vara. Man mår nog skit och känner sig som en alien med såna tankar, när de ser pöbeln på Dumpen. Det har varit användare här och på gamla Viska med såna tankar. Men det var definitivt skillnad på dem och den grisen Robinsongäddan.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Mår en sadist dåligt av att se hur äcklade de "vanliga" människorna är verkligen? Tror det är ett spel.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag tror de är rädda.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Rädda,för att åka dit. Rädda för att själva lida. Fast jag tror att en del riktigt hard core sadister njuter även av sitt eget lidande i viss mån.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

zoegas wrote: 07 Sep 2022, 20:15 Jag tror de är rädda.
Vad är de rädda för? Gör de inte verklighet av sina fantasier så no problem. Men de kanske lider av sina tankar och läggningar.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Ens rykte om det kommer ut. De kan bli ihjälslagna. Det hände här, de knivhögg nån snubbe i Perstorp. Han hade raggat på nån skola. Pöbel.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Därför är Dumpen rätt fucked up. Där är inget offer, även om det kunde varit. Då hade det varit bättre att hacka deras dator, där de gör såna grejer på riktigt.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Han som våldtog mig när jag var 4 har aldrig råkat illa ut. Han är uppväxt i en liten by på landet i Västerbotten där alla känner alla. Som en sa: Han har varit och ställt till jävelskap i varje gård. Det är inte bara våldtäkter men han har våldtagit flera i den byn inklusive mig. Ingen har någonsin kunnat stoppa honom. Han har hamnat på psykiatrin på Umedalens sjukhus när han våldtagit någon. Och han våldtog en i kulverten under sjukhuset när han hade frigång några timmar. Ingen/inget har kunnat stoppa honom. Han har suttit i fängelse. Men han är samma asocial best.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

amandara wrote: 07 Sep 2022, 20:51 Han som våldtog mig när jag var 4 har aldrig råkat illa ut. Han är uppväxt i en liten by på landet i Västerbotten där alla känner alla. Som en sa: Han har varit och ställt till jävelskap i varje gård. Det är inte bara våldtäkter men han har våldtagit flera i den byn inklusive mig. Ingen har någonsin kunnat stoppa honom. Han har hamnat på psykiatrin på Umedalens sjukhus när han våldtagit någon. Och han våldtog en i kulverten under sjukhuset när han hade frigång några timmar. Ingen/inget har kunnat stoppa honom. Han har suttit i fängelse. Men han är samma asocial best.
Jag har med varit utsatt för sånt. Av familjemedlemmar. Man blir rätt skruvad av sånt. De kom undan, men de lever fortfarande. Internet har förändrat sånt. Det kan bli en löpeld. Var inte rädd för att namnge honom. Det dyker upp på google. Att skylla dig för förtal kan du skratta åt.
Post Reply