Jag mår nog rätt okej, lite senfärdig är jag idag nu på morgonen - sen startaction , en snabbdusch står på schemat, har besök hos gynekolog vid nåt över 9 snåret, men nu snart, sätter jag igång med morgonproceduren. Humöret är i lugnt läge, nästan lite avvaktande för vad som ska komma, men beredd. Jag har haft min lilla psykos redan, och jag får berömma mig själv, jag börjar bli duktig på att vara steget före, det är en positiv sida av schizofreni som man faktiskt har nytta av ibland, att vara tänkare, att se scenario framför sig, uppleva dem i känslan och sen med hjälp av fungerande medicin - Ta kontroll - landa - Möta verkligheten.
Bra, men upptäckte i tur och ordning att mikron inte startade som den slulle, tog en kastrull och värmde vattnet till en kopp snabbkaffe. Sedan upptäckte jag att datorn inte hade kontakt med routern, tänkte att jag får stänga ned dator och router och gå till över dörren och dra ur strömmen till kopplingsplinten för Internet. Kommer ut i hallen ser ingen ström. Tog en stol satte den under proppskåpet och bytte proppar. Den andra proppen jag bytte gav ström till koplingspunkten, bara sätta undan stolen starta Router och dator, det dröjde ett tag, sedan lyste routern grönt och jag hade Internet i datorn. Första trodde jag att mikron gått sönder, tror ju inte det men har inte kollat