Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Orkade inte duscha fast jag svettats, men badat i Vätterns fina rena vatten. Håret håller på att torka.
Ska ta mig en smörgås och apelsinläsk.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har vattnat på balkongen och jag såg då att tomater har börjat mogna. Jag har även en väldigt stor paprika.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det var inte dåligt att fått en paprika, jag har också nåt odlat paprika, , blev inte så stora men goda att äta, inte helt lätta att odla på balkong .
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
åkte och handlade med min syster och kom precis hem igen. orkade inte handla förut idag när det va så varmt så va trevligt att träffa henne på en kopp te också :) nu ska jag försöka renskriva kladden jag har gjort för en video har jobbat på 2 st idag, så är nöjd :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag har varit upptagen i häftiga diskussioner och knappt varit på Viska. Vad har jag missat?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Lär dig läxan och läs på
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jösses vad sent jag vaknade idag! nu ska jag nog ladda upp en video tror jag :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Handläggaren som har hand om BST här, tycker att jag ska söka annat boende, med personal alla timmar per dygn.
Fick en tid redan på tisdag. Får se hur det kommer att gå.
Fick en tid redan på tisdag. Får se hur det kommer att gå.
Pysen,
Får man ha hund på gruppboende?
Får man ha hund på gruppboende?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har nyss lagt in en beställning på Willys, 1825 kr
- Hercules723
- Hafniummedlem

Jag försöker undvika argumentationer på nätet. Tar för mycket energi och jag har blivit känslig med att komma i kläm med folk. För 10-12 år sedan var jag däremot helt orädd och en riktig vilde! ;)