Nissegossen wrote: ↑15 Jul 2021, 05:15
Lär dig läxan och läs på
Jag försöker undvika argumentationer på nätet. Tar för mycket energi och jag har blivit känslig med att komma i kläm med folk. För 10-12 år sedan var jag däremot helt orädd och en riktig vilde! ;)
Det är inte enbart på Flashback som det är hård ton, även på Facebook kan det hetta till. Jag skriver sällan i grupper på Facebook, orkar inte med tjafs.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen wrote: ↑15 Jul 2021, 05:15
Lär dig läxan och läs på
Jag försöker undvika argumentationer på nätet. Tar för mycket energi och jag har blivit känslig med att komma i kläm med folk. För 10-12 år sedan var jag däremot helt orädd och en riktig vilde! ;)
Det är inte enbart på Flashback som det är hård ton, även på Facebook kan det hetta till. Jag skriver sällan i grupper på Facebook, orkar inte med tjafs.
Sånt händer överallt. Även på YouTube i kommentarerna blir det tjafs. Jag måste passa mig att inte dras med i tjafs, speciellt då jag är allergisk mot B.S. och jag brukar stå upp mot folk som har hård ton till andra. :|
Har lyssnat på Sommar i P1 med Mats Jonsson, självbiografisk serietecknare
från Bollstabruk. Har jobbat på Galago men har nu återvänt hem till Kramfors.
Drömmer om vad jag skulle göra om jag var frisk. Först skulle jag nog försöka få bättre kondition,
sen njuta av att min hjärna fungerar som den ska. Inga konstiga ljud eller annat.
Sen skratta. HAHAHAHAHA
Ja det skulle jag göra.