Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Fortfarande sjuk
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har blivit starkare i benen på grund av trappträning.
Geta,
Ja, han jobbar men det är han som sällan plockar undan efter sig. När han har lagat mat ser det ut som ett bombnedslag i köket men han gör inget åt det.
Det är han som lägger chips i soffan men han dammsuger aldrig soffan. (Jag äter inte chips.)
Om jag också hade jobbat, hade det varit annorlunda då? Hade han plockat undan efter sig? Tvivlar på det.
Ja, han jobbar men det är han som sällan plockar undan efter sig. När han har lagat mat ser det ut som ett bombnedslag i köket men han gör inget åt det.
Det är han som lägger chips i soffan men han dammsuger aldrig soffan. (Jag äter inte chips.)
Om jag också hade jobbat, hade det varit annorlunda då? Hade han plockat undan efter sig? Tvivlar på det.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har du tröttnat på honom, Krokus?
Inte på honom som person, men däremot på att han är slarvig. Egentligen har jag för mycket att göra, det är för mycket på en och samma gång. Det gör att min tolerans minskar.
Krokus, hur reagerade han på brevet?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har inte skrivit ut det på skrivaren än. Men jag hoppas att han förstår mig och det som står i brevet.
Jättebra, men måste äta nått, inte ätit idag än!
In a world where you can be anything, be kind.
Proppmätt och lite full denna lördag. Men jag genomförde ändå en lång promenad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen