Hundar och sjukdomar
Moderator: Moderator 1
Re: Hundar och sjukdomar
Då kanske att det inte blev så dyrt som du befarat, memphis.
Det är toppen Geta! 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nä det kommer inte att bli så dyrt. En undersökning och ett blodprov bara. Det klarar jag utan min pappas hjälp.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Åh, vad skönt att det inte var något värre! :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Vad bra att det inte var något farligt! Jag är orolig att Loppan ska bli skendräktig. Det är ändå ett meck och obehagligt för hunden. Vad får hon för medicin?
Vilken tur att det inte var värre!
Det hette Gaba nånting. Hormonell medicin. Har inte varit och hämtat ut den än för vi är inte hemma än.
Medicinen heter Galastop Vet. Kostade 409kr. Det är orala droppar man får droppa den på maten eller spruta direkt i munnen. Jag kommer att blanda den i nån god mat.
Ok tack. Bra att det kan avhjälpas.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra, hunden mår bra, nu behöver du inte bekymra dig för hunden och att det inte kostade för mycket, jag är glad både för dig och hunden, att det inte var något allvarligare.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Min hund kräktes på promenaden imorse, första gången på riktigt länge. Jag blev såklart lite orolig och ringde veterinären. En djurskötare svarade. Hon sa att jag skulle höra av mig igen om han fortsätter kräkas. Hon sa också att jag skulle ge mindre portioner av maten.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.