O som där står, jag är gärna vänner med folk som röstar tvärtom o respekterar allas åsikter, även om jag inte håller med om dom, o hoppas på att du gör detsamma! Om någon vill kommentera så ta den diskussionen på min blogg i kommentarsfältet (man kan vara anonym där).
Nu ska jag iväg o lägga min röst!
Det där var inte så speciellt neutralt.
Nä, men jag känner att jag måste nämna det ändå...
Men jag ska inte hacka på någon här som t.ex. röstar tvärtom i.a.f.
Nej då, jag gillar diskussioner, men här försöker jag hålla mig neutral så att alla ska känna sig välkomna. Ingen ska behandlas orättvist p.g.a. dennes politiska åsikter, på ett forum om psykisk ohälsa.
Men kunde inte låta bli att länka till mitt blogginlägg på valdagen...
Alla får ha och om den vill uttrycka sin politiska åsikt. Vi lever i en demokrati. Jag läste ditt blogginlägg Richard och som sagt - välformulerat. Jag håller med om att man ska kunna ha sin politiska hemvist, kunna debattera- och fortsatt vara vänner.
Vi lever i en demokrati. Så är det och så vill jag att det ska fortsätta vara.
Du har oxå rätt att uttrycks din åsikt Richard, och jag förstår din hållning att försöka hålla dig neutral här. Men du är passionerad. Svårt att hålla tunga för tand alltid då.
Ett sambopar som var aktiva i miljöpartiet respektive liberalerna i ganska höga positioner åtminstone förr skroderade på teven i morse, minns inte om det var i ettan eller fyran. Men MP har ju tidigare haft en liberal hållning, en av grundarna till MP var tidigare partiledare för folkpartiet.