Intressant tanke, Nisse.Nissegossen wrote: ↑11 Sep 2022, 13:15I tanken gå ut ur dig själv, bildligt och se på dig själv med så gott du kan med ett sinne som är opartiskt och se på dig själv. Vad ser du? Kanske bäst du behåller det för dig själv, men det ger perspektiv på dig själv
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ja, inget illa ment.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Hej Viska - hur är temperaturen idag med val? Jag har varit ute och åkt en sväng och sett mig om. Förväntar mig att det kommer att ta ganska många dagar innan valet är sluträknat - när det nu är så jämnt som det är. Varje röst räknas eller iallafall hundratal eller tusental.
Jag har haft breda samtal med syster :)
In a world where you can be anything, be kind.
Ja, valresultatet kan hänga på håret. Hoppas slippa valfusk.amandara wrote: ↑11 Sep 2022, 13:57 Hej Viska - hur är temperaturen idag med val? Jag har varit ute och åkt en sväng och sett mig om. Förväntar mig att det kommer att ta ganska många dagar innan valet är sluträknat - när det nu är så jämnt som det är. Varje röst räknas eller iallafall hundratal eller tusental.
sd lär hävda valfusk om vänstersidan vinner.....
men inte öm högersidan vinner....
ingen annan kommer misstänka nåt.
men inte öm högersidan vinner....
ingen annan kommer misstänka nåt.
Har SD hävdat valfusk i något tidigare val? I något eller några tidigare val har SDs valsedlar plockats bort, i år är det tydligen Vs valsedlar som plockats bort.
Ingen aning. Det är mina egna misstankar. Typ Trump.
Aha ok. Nej jag vet inte heller. Trumph gjorde en hel del bra för amerikaner som jag förstått det - men han är galen, och livsfarlig. Det är inte Sverigedemokraterna. SD är svensk mylla.
Valet 2010 hittade jag inga valsedlar med namn för Vänsterpartiet när jag förtidsröstade. Jag fick gå till deras valstuga och hämta.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det kan ju kallas valfusk.
Vem som helst kan ju plocka bort valsedlar från något särskilt parti.