Usch ja! Den tiden är ju horribel när man väntar på den..
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Johan Pehrson kallar sig långa mitten i motsats till breda mitten.
Den stora rönnen utanför mitt fönster har börjat skifta i rött. Det är en vacker årstid nu.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Blir inte klok på en "gammal" kompis, varför läggar man ut en video när man är hos vetten och avlivar sin ena hund???
Usch vad hemskt!Det ska vara respekt när man tvingas ta bort hunden!!!!
In a world where you can be anything, be kind.
Clickbait?
Jag väntar på kebabrulle.
Jag väntar på kebabrulle.
Mycket konstigt beteende!
När jag fick avliva min gamla hund (15 år) gav hon mig ett tecken när hon lämnat kroppen. Hon svepte ned ett stetoskop som låg på en brits. Det tog en kvart för henne att lämna kroppen.
Jag hade däremot mycket svårt att lämna hennes kropp. Det tog ett par timmar innan jag reste mig och gick. Min tröst var att hennes själ följde med mig hem.
När jag fick avliva min gamla hund (15 år) gav hon mig ett tecken när hon lämnat kroppen. Hon svepte ned ett stetoskop som låg på en brits. Det tog en kvart för henne att lämna kroppen.
Jag hade däremot mycket svårt att lämna hennes kropp. Det tog ett par timmar innan jag reste mig och gick. Min tröst var att hennes själ följde med mig hem.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Våra hundar, katt, höns, tupp, kaniner... alla utom hästen är begravda på vår gård. <3
Jag har inte begravt hennes aska. Den finns i en urna här hemma. Jag hoppas på att hon kan begravas med mig.