Du hamnar på "ignorerade" listan. Hej då.
Valet 2022
Moderator: Moderator 1
Re: Valet 2022
Ulf känns ibland lite passionerad när han snackar politik 
Ulf är säker på sin sak. Jag såg en pod där Henrik Jönsson träffade på Ulf och hans fru. Han lagade maten, hans fru dukade. Det var hemtrevligt och roligt att se en politiker i hemmiljö.
Egentligen är allt bara på låtsas.
På tisdag får vi väl höra hur det går med allting? Regeringsbildning och sådant. Jag är rädd för att det kommer bli kaos när M och SD ska samarbeta. Det är ju många klantskallar i SD, inte alla är lika slipade som Jimmie Åkesson. Men initialt kanske det går bra i allafall. Alla borde vara fokuserade på att det ska funka och så .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag är pessimistisk. Man gör allt för att stoppa SD från inflytande, t o m skiter i att vi trots allt är en demokrati. Liberalerna kommer att gå över till vänster och på något sätt gräva fram vildar och hoppjerkor för att skapa en majoritet för någon form av en helt spacad vänster/mitten/milojöpartistisk och fan och hans moster! Kom ihåg var ni hörde det först!
Jag hoppas du har rätt! Jag vill inte ha en Moderat till statsminister. Men när det gällde valets utgång hade du fel.
Skulle gärna se att liberalerna hoppar av samarbetet och ansluter sig till de rödgröna.
Skulle gärna se att liberalerna hoppar av samarbetet och ansluter sig till de rödgröna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/ ... or-valfusk
"Under lördagen meddelade Partiet Nyans i sociala medier att de kommer att överklaga kommunfullmäktigevalet i Göteborg.
– Vi tror att vi har förlorat röster på det här, säger Rami Hussein, partisekreterare, till SVT Nyheter Väst."
"Under lördagen meddelade Partiet Nyans i sociala medier att de kommer att överklaga kommunfullmäktigevalet i Göteborg.
– Vi tror att vi har förlorat röster på det här, säger Rami Hussein, partisekreterare, till SVT Nyheter Väst."
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
28 000 personer röstade på Nyans. 3000 röstade på F!.
Jag tror också att det blir strul med Liberalerna.
Jag tror också att det blir strul med Liberalerna.
Både L och C hoppade över blockgränsen när de skapade DÖ och Jök. SD lämnades utan inflytande trots att de var det tredje största partiet 2018. Makten framför allt, Att SD är nazister är inget vare sig sossarna eller centerpartiet har varit oskyldiga till i sin bruna historia. Usch för detta hyckleri!!
De vänder kappan efter vinden.
Nja. Nu gäller det personerna i SD som ställer upp och deras nazistiska rötter. Ingen tror Magda gått och heilat.Cosmos wrote: ↑19 Sep 2022, 16:55 Både L och C hoppade över blockgränsen när de skapade DÖ och Jök. SD lämnades utan inflytande trots att de var det tredje största partiet 2018. Makten framför allt, Att SD är nazister är inget vare sig sossarna eller centerpartiet har varit oskyldiga till i sin bruna historia. Usch för detta hyckleri!!