Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Det är mobbning.
Vilken tingsrätt ska man gå till? Vad ska man anklaga dem för?
Lokala MC-klubben och ha skinnväst på sig. Då är de för rädda för att hälsa.
Det är apor. Man får se det så. Man ska vara glad de inte kastar bajs på en.
På tal om bajs så cyklar jag förbi reningsverket nästan varje dag. Vart gör de av allt bajsavfall? Idag stod en lastbil med symbolen av en gaffel och en kniv där, och jag har tidigare sett lastbilar med typ Sveriges matavfall där. Vart fan tar bajset vägen? Hivar de ut det på åkrar?
I New York är där ett projekt där man använder det som gödsel (utan att tala högt om det). De poängtera att där kan vara mediciner och sånt som inte var nedbrutet och hamna i grönsakerna. Det var ju inte det mest obscena med det hela i vanlig tankegång. Men,men.amandara wrote: ↑20 Sep 2022, 13:35 På tal om bajs så cyklar jag förbi reningsverket nästan varje dag. Vart gör de av allt bajsavfall? Idag stod en lastbil med symbolen av en gaffel och en kniv där, och jag har tidigare sett lastbilar med typ Sveriges matavfall där. Vart fan tar bajset vägen? Hivar de ut det på åkrar?
Nej. Jag föreställer mig oxå att det blir gödsel. Även om det är tyst om det. Men vart ska det annars ta vägen? Man kan ju inte föreställa sig en gigantisk bajshög precis, rent praktiskt. Det skulle klagas.
Jag mår bara bra efter en kortare tid med sämre mående.
Jag tror man dumpar det i havet. Men vet inte.
Ursch hursomhelst varsän det tar vägen. Men det är väl näring.