3 bra saker jag gjort idag
Moderator: Moderator 1
Re: 3 bra saker jag gjort idag
Golfat
Duschat
Käkat gott
Duschat
Käkat gott
Handlat 2 ggr
Dammsugit
Duschat
Dammsugit
Duschat
Tagit ut alla sopor och torkat rent under diskbänken.
Gjort manikyr.
Vattnat på balkongen.
Gjort manikyr.
Vattnat på balkongen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Varit på ögonmottagn för att kolla synen efter slaget mot betonggolvet. Det var var ganska suddig men kan bero på att det är en massa klegg i ögat. Men ska röntgas också imorgon.
Varit och röntgat mitt brutna lillfinger. Det visade sig vara en komplicerad fraktur och jag ska troligen opereras på måndag! Är nu gipsad så länge. Ett enormt gips för ett lillfingrets skull. Skriver med enbart högern.
Fortsätter min soppdiet. Har gått ner fyra kg på sex veckor. Får nog vara nöjd med det med tanke på att jag druckit alkohol också.
Varit och röntgat mitt brutna lillfinger. Det visade sig vara en komplicerad fraktur och jag ska troligen opereras på måndag! Är nu gipsad så länge. Ett enormt gips för ett lillfingrets skull. Skriver med enbart högern.
Fortsätter min soppdiet. Har gått ner fyra kg på sex veckor. Får nog vara nöjd med det med tanke på att jag druckit alkohol också.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Vilken otur du har Cosmos. Krya på dig!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Varit utemed sopor
Varit o pantat flaskor, det blev 47 kr
Fixat mat.
Varit o pantat flaskor, det blev 47 kr
Fixat mat.
Cosmos,
Vad bra att du sökte vård!
Vad bra att du sökte vård!

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Cosmos,
Vilken himla otur du har.
Vilken himla otur du har.
Promenerat
Gjort frukost till hundarna och mig själv
Gett min hund medicin
Gjort frukost till hundarna och mig själv
Gett min hund medicin
Klivit upp klockan
Gått långpromenaden
Ställt en pannkakssmet i ugnen
Gått långpromenaden
Ställt en pannkakssmet i ugnen
duschat
tränat
varit till återvinningen
tränat
varit till återvinningen
Idag var jag så och röntgade ansiktet, ja, eller också var det hela huvudet. Det är svårt att veta vad de där trummorna sysslar med. Man åker bara in och så åker man fram och tillbaka medan en mängd ljud hörs. Datatomografi hette det förr, vet inte vad det kallas idag. Ganska otäckt är det iaf.
Egentligen är allt bara på låtsas.