Vad står på schemat

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad står på schemat

Post by memphis »

Ok . Du veta bäst själv.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Tror det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
mopa
Galliummedlem

Post by mopa »

Mest tagit det lugnt. Alldeles för varmt att göra något. Har 27 grader innne o 27 grader ute.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Kanske jag ska gå till affären och köpa jordnötter. Det är vitamin-b6 i dem. Livsnödvändigt, för får man inte i sig tillräckligt av b6 kan man få epilepsiliknande symtom.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Möligen en kortare promenad. Lite ont i fötterna.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Ska antagligen cykla snart. Får se hur lång cykelturen blir.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

ska nog redigera så mycket som jag orkar, har 3 videos varav en är färdig så kommer nog bli några timmar framför datorn :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Måste snart ut på promenad igen. Idag känns det bara blä!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Du går rätt mycket med din hund memphis. Jag går en lång promenad med Loppan och sen bara rastningar. Går heller aldrig ut med Loppan efter 16 eller före 9. Hon passar mina vanor, och ork och energi. Skulle aldrig kunna ha en annan hund. Är inte säker på att vilken hund som helst klarar att hålla mitt sovschema. Annars skulle jag vilja ha en Rhodesian ridgeback. En afrikansk lejonhund. Men jag kommer nog inte kunna ha någon hund efter Loppan.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Rhodesian ridgeback är en ganska svår hund tror jag. Ungefär som att ha en pitbull. Men visst är de vackra!
Har hört att lagotto är inte så lättränade, utan gör lite som de själva vill, precis som Loppan :) jag gillar att ha brukshundar. Schäfer, collie, labrador osv. Men min nästa hund blir nog lite mindre ras eftersom jag inte blir yngre och starkare med åren. En pudelblandning kanske.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jo Loppan gör som hon vill. Hon är inte lättlärd men när det verkligen gäller anpassar hon sig. Jag kan cykla med henne utan problem. Men konster vill hon inte lära sig. Hon tycker väl det är meningslöst kanske. Men hon passar mig och hur jag orkar.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Ja pudlar är fina och verkar kloka och intelligenta. Jsg följer Fredrik Steen och han har en storpudel.
Post Reply