Vem ska man tro på?
Moderator: Moderator 1
Re: Vem ska man tro på?
Aaahhh…du menar kanske morsan?
Hon lever. Hon vet om min diagnos. Hon har varit ovanligt trevlig. Det ger mig misstankar om att hon försöker dölja något.
Hon lever. Hon vet om min diagnos. Hon har varit ovanligt trevlig. Det ger mig misstankar om att hon försöker dölja något.
Målningen är själens spegel
zoegas wrote: ↑04 Oct 2022, 21:35Du har precis varit på sjukhus för den allvarligaste psykiska sjukdomen man kan ha. De stoppar i dig högsta dosen på alla sömnmediciner de har samtidigt. Din famillj gaslightar dig. En läkare säger att du är sjuk och en annan att du är frisk. Vadå stress? Det blir symptom av det du.
Jaaa…när du säger det så. Så ja. Har nog stress.
Jag har haft:
depression med psykotiska symtom
blandade ångest- och depressionstillstånd
bipolär
vanföreställningssyndrom
förutom de jag har nu: asperger, adhd och schizoaffektiv
In a world where you can be anything, be kind.
Så in i helvete. På psyket verkligen. Sånt som finns på film som nån dunkel jävla källare folk fryner på näsan åt. Vill du tillbaka till dig själv så landa. Du måste ha till nån övergripande bild av vad som händer. Mindfullness låter töntigt men. Du måste meditera på det här. Få ett avstånd. Objektivitet. Ta dig ur det här.
Det är när man blir känslomässigt avflackad och kan finna klarhet i det. Det är en jävla soppa du är i.
Vem tipsade dig om det? Vill inte va tråkig, men tror du riskerar att förvärra psykossymptomen du redan har.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Meditation är dåligt för mig!
In a world where you can be anything, be kind.
Är det den som kalla dig pedofil? Han tycker inte om dig. Oavsett om det är sant eller ej. Glöm inte att ducka.
Många spelar in skiten de säger på telefonen. Gör det.
Många spelar in skiten de säger på telefonen. Gör det.
Nä. Peddopsykologen var pensionerad. Hon lever nog inte längre. Gör hon det så är hon runt 100 år.