Hur träffa en kvinna?

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

Fantasio
Rodiummedlem

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Vad bra, Nobel. Jag håller tummarna för dig.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

amandara wrote: 08 Jul 2021, 20:39 Konstig anledning att ta livet av sig. Att någon annan har schizofreni.
JA, LOL...
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Orsaken var nog att Utomjordingens flamma hade blivit lurad. Utomjordingen
var uppklädd till tänderna och spelade frisk. Han hörde sig för om han inte
kunde få ha Krokus i reserv, då sambon började bli gammal.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det var nog inte lätt att vara sambo med Utomjordingen. Han satt bara och slösade pengar hela dagarna på spel och shopping medan hon jobbade och slet.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Sedan klagade han hela tiden på sambon.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag gjorde en Tinder-profil igår. Mest på skoj.

Varje gång jag reggar mig på nån dating-sajt, så kommer min systers kompis upp som förslag.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

Jag la upp en bild på min kycklingcurry jag gjorde för ett tag sen, samt en bild jag målat.
Jag tror ingen nappar på det men kanske om man har tur. :D
Last edited by SpaceCorp on 19 Jul 2021, 10:52, edited 1 time in total.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Richard,

Oj, haha! Hon/han kanske är vääääldigt sugen på att träffa någon! 8-)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Det är en svår sits för oss i karantän.. Vi kan inte riktigt ta oss in på marknaden för vi saknar förutsättningar för att få det att fungera på ett bra sätt.. Jag är 32 år och i min ålder skaffar man barn och bildar familj. Det är meningen att man ska ha jobbat ett tag och etablerat sig på arbetsmarknaden så pass att man har en lön. så på punkt ett blir det ett rungande nej.

Punkt två är att kroppen och hälsan inte är så bra... Detta är den riktigt pessimistiska delen. Det känns ansvarslöst att ha en seriös relation om man inte känner sig stark i sig själv eller att man duger till som man är.. Vikt och psykos, två tunga negativa faktorer.

Punkt 3 kanske är livsstil. Skulle någon annan vilja leva med mig i mitt liv? Det känns lite konstigt men jag kommer ihåg vad en gammal filur på viska 1 sa.. Han sa att det ända man kunde få ligga med var tjejer i samma sits som en själv och där tycker jag det faller på det långsiktiga.. Just nu har jag daglig verksamhet och där är det tjejer.. Tyvärr bor dom på boende och med mitt mindset så blir det svårt att se något långsiktigt.. Tänk om någon blir gravid eller tänk om någon får en psykos/depression..

Det ända rimliga är att vända på pannkakan och tänka att världen är full av möjligheter och strunta i allt vad ansträngning är.. Lev ditt liv och gör det du vill göra och strunta i konsekvenserna.. Det är inte riktigt okej men jag försöker tänka så.. Med livets tillåtelse!
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Klankedinken wrote: 20 Jul 2021, 12:05 Lev ditt liv och gör det du vill göra och strunta i konsekvenserna.. Det är inte riktigt okej men jag försöker tänka så.. Med livets tillåtelse!
Är det inte vid sådant tänk som ofrivilliga graviditeter uppstår? Mindre bra. :?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 20 Jul 2021, 12:10
Klankedinken wrote: 20 Jul 2021, 12:05 Lev ditt liv och gör det du vill göra och strunta i konsekvenserna.. Det är inte riktigt okej men jag försöker tänka så.. Med livets tillåtelse!
Är det inte vid sådant tänk som ofrivilliga graviditeter uppstår? Mindre bra. :?
Det är väl det, men jag har ingen kvinna och jag har ingen erfarenhet av ofrivilliga graviditeter.. Det jag försöker förmedla är att man ska släppa korrektur och leva lite friare och inget mer.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Sanningen är väl att vi är en belastning i en relation.
Post Reply