Söker en flickvän
Moderator: Moderator 1
Re: Söker en flickvän
Har angett jag har universitetsexamen fast jag ej alls har det. Men om man vill tro det är det ju en annan sak.
:D
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag säger ibland att jag har eftergymnasial utbildning, men det var en väktarutbildning på två veckor...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Richard,
Borde inte väktarutbildningen klassas som en utbildning med diplom, eller liknande?
Borde inte väktarutbildningen klassas som en utbildning med diplom, eller liknande?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag har ingen utbildning alls, men jag är en riddare.
Jag vill ha en drottning jag kan dyrka. Ur vägen alla köksslinkor.
Min kompis träffade en kvinna som bodde en kortare tid på hans boende. Hon kanske har någon väninna som passar mig. Tänker om vi blir fyra personer som träffas och kanske tar lite öl. På mötesplatsen finns det faktiskt en attraktiv kvinna, hon kan vara en sju, åtta år yngre än mig. Är det för ungt för mig? Annars vet jag inte hur jag ska lösa min ofrivilliga ensamhet.
Nej, det är inte för stor åldersskillnad med 7-8 år. Det är fritt fram, Fantasio.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Va en som såg ut som Mr bean som skrev till mig. Hahah.
Använder du nån datingapp?
Nej ,förut. Men dem glöms bort. Sen är det dyrt med.