Okej! Tack för imput, vad kostar en sådan?
Kanske det!
Moderator: Moderator 1
Re: Kanske det!
Klankedinken wrote: ↑23 Jul 2021, 16:49 Jag funderar på att göra en penisförlängning.. omkretsen är okej men om den blir längre kanske den blir smalare på vidden?

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
vad skulle du föredra?memphis wrote: ↑23 Jul 2021, 17:06Klankedinken wrote: ↑23 Jul 2021, 16:49 Jag funderar på att göra en penisförlängning.. omkretsen är okej men om den blir längre kanske den blir smalare på vidden?som en lång slang
![]()
Skulle föredra kort och tjock i så fall .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Får överväga läpparna i alla fall
Ska du förstora läpparna, så gå till en som vet vad den pysslar med! Vissa ser verkligen ut som ankor med blåmärken efter att ha injicerat botox m.m. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag hade komplex för det när jag var tonåring. Finns faktiskt sätt att öka storleken utan operation, men det är inte erkänt av vetenskapen vad jag vet. Men nog bättre att jag inte nämner vad det är för då får folk idéer och det är också olagligt.Klankedinken wrote: ↑23 Jul 2021, 16:49 Jag funderar på att göra en penisförlängning.. Tror ni Geta skulle tycka om det? omkretsen är okej men om den blir längre kanske den blir smalare på vidden?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tror att killar är mer fixerade vid storleken än vad tjejer är. Utan att bli för personlig kan jag säga att det är så bland de tjejkompisar som jag har haft och diskuterat saken med iaf. Det är annat som gör en bra älskare. Vi kan ju bara fråga Nissegossen, han vet allt om orgasm ;)
Han vet var G-punkten sitter.
Ja, Nisse ger sig inte förrns han orsakat en helkroppsorgasm :)