Fråga banken. Det är säkrast. Jag är ju ingen expert.
Samlar du på något?
Moderator: Moderator 1
Re: Samlar du på något?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ah, banken. Det är kanske vad jag skulle göra.
Nä, de kommer o hämtar det (jag säljer i grupper rörande Ängelholm med omnejd), så betalas det när de hämtar det, antingen kontant eller med swish. Nån gång har jag köpt/sålt på Blocket o använder då helst Blocket-paketet.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Har en apelsinjuice med kort datum. Är från juni 2004
Även en vaniljvisp ifrån maj 2006, i kylskåpet.
Även en vaniljvisp ifrån maj 2006, i kylskåpet.

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har nu lagt upp mina tidningar till försäljning på min blogg. Har så få besökare så det ska till en riktig lyckträff för att hitta en potentiell kund. Skrev att jag ville ha 1200 kronor för första Agent X9. Så mycket är den väl inte värd, men man vet aldrig vad folk är redo att hosta upp.
En bekant sa att han samlade på leksaksmynt när han var liten. Nu samlar han på guldmynt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Min syster var i Stockholm och sålde pappas myntsamling. Det blev en slant till henne och mig, men inte så stor.
Var det gamla mynt?
Det samlar jag på. Främst romerska, grekiska, bysantinska, arabiska o ptolemeiska som är runt 2000 år gamla, men även äldre svenska mynt från 1700-talet o tidigare.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
-
- Litiummedlem
Samlade på miniräknare ett tag. Hade 43 st, 95% var grafräknare. Störtförälskad i HP-räknare med s.k RPN, Reversed Polish Notation. Istället för "5 × 5 =" skriver man "5 Enter 5" och trycker på gångerknappen det sista.