Bodybuildingtråden
Moderator: Moderator 1
Re: Bodybuildingtråden
Ok, du kör hellre maskiner än fria vikter?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jesus vad läbbigt. En transa där det gått riktigt snett.
Jäflar vilka schyssta biccor
Tycker hon ser bra ut. Men om är rent tränad kan man ju undra.

Mr Olympia 1992-1997 Dorian Yates. Till dem som säger att bodybuilders får hängiga kroppar eller blir feta när de blir äldre. Dorian Yates 60 år på bilden.
https://youtube.com/shorts/VMyWM6ceLKo?feature=share
Som han säger på slutet: Det går inte att använda "hacks" för att se bra ut om man är tjock och otränad.
Som han säger på slutet: Det går inte att använda "hacks" för att se bra ut om man är tjock och otränad.
En kvinnlig granne sa imorse på min hundpromenad att det syns att jag tränar hårt. Att jag har fin kropp. Jag blev såklart glad och tackade. Däremot ser jag inte det själv. När jag ser på foton eller i spegeln, ser jag bara skavanker och underhullsfett.
I terapin sägs det att jag ska göra annat än äta när jag mår dåligt (tröstäta). Men hur ska jag sluta se mig själv som "tjock"? Får inte ihop det.
I terapin sägs det att jag ska göra annat än äta när jag mår dåligt (tröstäta). Men hur ska jag sluta se mig själv som "tjock"? Får inte ihop det.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Va kul att få lite cred för du tränar och har bra kropp! :)Krokus wrote: ↑22 Aug 2023, 11:19 En kvinnlig granne sa imorse på min hundpromenad att det syns att jag tränar hårt. Att jag har fin kropp. Jag blev såklart glad och tackade. Däremot ser jag inte det själv. När jag ser på foton eller i spegeln, ser jag bara skavanker och underhullsfett.

En till på Derek.