Om porr och dess effekt på oss
Moderator: Moderator 1
Re: Om porr och dess effekt på oss
Har sett en och annan porrfilm i mina dagar men har aldrig uppskattat någon annan än den jag tidigare nämnde i en annan tråd: Emanuelle, en s k erotisk film. Har jag sett porr tillsammans med andra har vi bara skrattat och larvat oss men om jag har sett något själv har jag bara blivit äcklad.
Det fanns tidigare en TV-kanal som hette TV1000 och där sändes porr mitt i natten. Ibland när jag somnat i soffan vaknade jag av ljudliga stönanden och flämtanden. Men filmerna var bara löjliga och äckliga på samma gång.
Även om jag är en beroendepersonlighet kan jag omöjligen bli beroende av porr.
Det fanns tidigare en TV-kanal som hette TV1000 och där sändes porr mitt i natten. Ibland när jag somnat i soffan vaknade jag av ljudliga stönanden och flämtanden. Men filmerna var bara löjliga och äckliga på samma gång.
Även om jag är en beroendepersonlighet kan jag omöjligen bli beroende av porr.
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- Guldmedlem
Fattar inte vad du menar.. Jag har kontakt med en tjej på daglig verksamhet som verkar nice.. Men jag vill inte stöka till något..
Förövrigt tycker jag det är konstigt att vi lever i en värld där man gör så mycket av kvinnors sexualitet och så händer det ingenting?!
Jag vill inte ha någon från särskola, då är jag hellre ensam! Har du legat med någon därifrån? förövrigt så är dom väl tonåringar då?
Då hoppas jag på att jag träffar någon söt 20 åring som blir imponerad av min pondus eller nått.. men då känns det fel för att jag lurar in någon i min värld.
BLÄGG
Det finns spelfilmer som är porr. "Caligula" med Helen Mirren mfl. Eller "Baise Moi", nån Fransk historia om tjejer som våldtar män som nån hämnd eller vad det var. Det är Hollywood men med grafiska scener. De stora produktionsbolagen inom porr gör en del spoofs på storfilmer. Det låter konstigt, men det är kvalité på produktionen och har ansenlig budget. Där kan faktiskt vara välskrivna manus. Som Marvelfilmerna eller Pirates of the Caribbean.
Allt är ju inte sunkiga knarkarbrudar i en Polsk källare.

Allt är ju inte sunkiga knarkarbrudar i en Polsk källare.
-
- Guldmedlem
Avskyr film porr.. gillar i princip bara amatörporr :)
Men det är kanske tänket? Du är liksom själv en särskoleelev nu.Klankedinken wrote: ↑28 Jul 2021, 15:00Fattar inte vad du menar.. Jag har kontakt med en tjej på daglig verksamhet som verkar nice.. Men jag vill inte stöka till något..
Förövrigt tycker jag det är konstigt att vi lever i en värld där man gör så mycket av kvinnors sexualitet och så händer det ingenting?!
Jag vill inte ha någon från särskola, då är jag hellre ensam! Har du legat med någon därifrån? förövrigt så är dom väl tonåringar då?
Då hoppas jag på att jag träffar någon söt 20 åring som blir imponerad av min pondus eller nått.. men då känns det fel för att jag lurar in någon i min värld.
BLÄGG
-
- Guldmedlem
Jag är ingen särskoleelev? Det är inte du heller? Är det verkligen rätt nivå att lägga det på? Har inte riktigt kommit till den punkten än!zoegas wrote: ↑28 Jul 2021, 15:08Men det är kanske tänket? Du är liksom själv en särskoleelev nu.Klankedinken wrote: ↑28 Jul 2021, 15:00Fattar inte vad du menar.. Jag har kontakt med en tjej på daglig verksamhet som verkar nice.. Men jag vill inte stöka till något..
BLÄGG
Det är sant! Vad tror du en tjej tänker om du berättar att du går på "daglig sysselsättning"? - Vi drejar o vi målar o .. 10 k i månaden. 

Fast du är inte ful, Zogge. Tystlåten vet jag inget om däremot? Sjuk i huvudet, tja, vore du frisk skulle du inte hänga på Viska. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Guldmedlem
Jag kan prata med tjejerna på daglig verksamhet.. Jag tror det är "the telltale sign" egentligen.. Andra områden får man sålla sig till strukturen så gått det går.
Det är kämpigt att säga det men man är underlägsen. Det finns inte så mycket jag är idag.. Alla andra är bättre på alla sätt..
BLÄGG
Det är kämpigt att säga det men man är underlägsen. Det finns inte så mycket jag är idag.. Alla andra är bättre på alla sätt..
BLÄGG
På en fest i tonåren visades "Caligula". Minns inte mycket av den, förutom att det var incest. Eller minns jag fel nu?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Du är dessutom creepy.Klankedinken wrote: ↑28 Jul 2021, 15:18 Jag kan prata med tjejerna på daglig verksamhet.. Jag tror det är "the telltale sign" egentligen.. Andra områden får man sålla sig till strukturen så gått det går.
BLÄGG