Om porr och dess effekt på oss

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Om porr och dess effekt på oss

Post by zoegas »

Är du 32 så har du en chans. Ut i löpspåret och krossa skallar på arbetsmarknaden. Eller ja, skit i det och knarka istället. Det är skitsvårt att få knulla. (Tråden handla väl om porr)? Jag har helt gett upp tanken om nån seriös relation. Jag är inte alls intresserad av det.

Det har ju blivit norm med våldtäkter, Incels och prostitution. Och det är "normalt" folk det där.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Klankedinken wrote: 28 Jul 2021, 15:59 Läste att tungan var en direkt spegling av din sexuella aptit och suktande efter variation.. Längden är mängden och bredden är variationen..
Jag hade en kompis som kunde slicka sig på näsan men han hade en väldigt smal tunga.. Han är den person jag vet har haft mest sex genom åren.. Haft förhållanden etc.. Men även varit ute på krogen.. tyvärr är han lite drogmissbrukare också men det kanske han tycker hör till?
Haha, cool! Intressant teori! Min är kort, men varken bred eller smal.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 28 Jul 2021, 16:07 Är du 32 så har du en chans. Ut i löpspåret och krossa skallar på arbetsmarknaden. Eller ja, skit i det och knarka istället. Det är skitsvårt att få knulla. (Tråden handla väl om porr)? Jag har helt gett upp tanken om nån seriös relation. Jag är inte alls intresserad av det.

Det har ju blivit norm med våldtäkter, Incels och prostitution. Och det är "normalt" folk det där.
Kroppen är ju förstörd av alla mediciner.. Jag sitter med 50 kg övervikt även om jag tränar.
Huvudet funkar inte så bra, jag orkar inte va bland människor så länge för det känns inte så meningsfullt.. Ibland undrar jag om jag är för begåvad och att vanliga människor inte stimulerar mig..
Att jobba är en god ide i alla fall om det funkar men jag har schizofreni. 6% av de med schizofreni jobbar på den öppna arbetsmarknaden..
Det blir som att gradvis så struntar jag i det normal livet och lever efter mina egna förutsättningar, min ekonomi, mina talanger etc..

Kanske kunde jag få en tjej bara jag försökte men jag känner att det inte är någon ide för att man bara skulle hamna i en relation som inte kan han någon utveckling.. Tjejer är intresserade av mig men jag blir inte intresserad av dom.. Bara sex känns meningslöst!

Krokus
Jag har en ganska kort tunga men ganska bred :D
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Medicin förstör inga kroppar. Det är maten man stoppar i munnen, det tror jag du vet. Piller är bara en ursäkt. Vad är det för tjejer som är intresserad av dig? Vad är det för signaler du fått?
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 28 Jul 2021, 16:19 Medicin förstör inga kroppar. Det är maten man stoppar i munnen, det tror jag du vet. Piller är bara en ursäkt. Vad är det för tjejer som är intresserad av dig? Vad är det för signaler du fått?
I mitt fall har jag lagt på mig vikt vid varje medicinbyte även om det är jag som äter.. Nu är jag viktstabil och jag tränar så jag är starkare i alla fall.

Tjejerna brukar kolla på mig, våra blickar möts och det känns som vi har ett möte.. För mig är det intresse men kanske inte sexuellt intresse..
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 28 Jul 2021, 16:07 Är du 32 så har du en chans. Ut i löpspåret och krossa skallar på arbetsmarknaden. Eller ja, skit i det och knarka istället. Det är skitsvårt att få knulla. (Tråden handla väl om porr)? Jag har helt gett upp tanken om nån seriös relation. Jag är inte alls intresserad av det.

:lol: Njä tråden handlar väl inte direkt om porr. Eller min tanke var att diskutera beroende, oavsett vad det nu är.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det är nog väldigt stressigt att vara beroende av porr och sex. Hela tiden tänka på det och hela tiden jaga. Inte roligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

memphis wrote: 28 Jul 2021, 16:32 Det är nog väldigt stressigt att vara beroende av porr och sex. Hela tiden tänka på det och hela tiden jaga. Inte roligt.
Om man haft riktigt bra sex så lämnar det avtryck. Det är värre än heroin. Man måste liksom ha.. Om du inte vet vad jag pratar om så PMa..
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 28 Jul 2021, 16:32 Det är nog väldigt stressigt att vara beroende av porr och sex. Hela tiden tänka på det och hela tiden jaga. Inte roligt.
I dokumentären är det en kille som masturberar typ 20 ggr per dag. Måste va ett elände.

https://youtu.be/1WxsY9zgrt4
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Zoidar,

Oj! Utan att ha sett videon, tänker jag att han måste använda (mycket) glidmedel? Hinner han göra något annat om dagarna? Det är ju ändå ansträngande med orgasmer.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Har du någon erfarenhet av det här zoidar eller vill du prata beroendet rent teoretiskt?
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

20 gånger. Hans penis måste se ut som ett skoskav.
Post Reply