Swesanne wrote: ↑01 Feb 2023, 15:51
Såg honom på TV, han pratar som om han gått på droger
Tänkte också på det att han pratar lite dålig svenska. Men det kanske är för att han bott så mycket utomlands. Dolph Lundgren "glömde" ju sin svenska när han bodde i Hollywood
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Swesanne wrote: ↑04 Feb 2023, 14:45
Ska ju på spa i mars. Har bokat tid där jag fixar brynen att vaxa underbenen inför det. Har aldrig gjort det tidigare, bara hyvel.
Jag har aldrig varit på spa. Vad är det bästa med spa?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ska ju på spa i mars. Har bokat tid där jag fixar brynen att vaxa underbenen inför det. Har aldrig gjort det tidigare, bara hyvel.
Avkopplande, och sedan umgås man med sina nära som man är där med. Nu får jag ju umgås med alla mina tre barn ett helt dygn… det är lyx för mig. Och så äter man ju något gott
Avkopplande, och sedan umgås man med sina nära som man är där med. Nu får jag ju umgås med alla mina tre barn ett helt dygn… det är lyx för mig. Och så äter man ju något gott
Jag har bokat en spa ritual för oss och det tycker säkert flickorna är spännande. Jag och sonen har varit förut.