Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Vad tänker du på just nu?
Lärde mig om exekutiva funktioner..
Du är från samma " blueprint" som ett ex till mig. Han gillade också sex och matematik. Dataspel. Var överviktig. Gillade rom.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
nu skulle man haft öl!
-
- Guldmedlem
jag undrar hur mycket folk kan se på en vad man tänker och vem man är... Kände mig verkligen uttittad på affären :/
- Hercules723
- Hafniummedlem
-
- Guldmedlem
Det var en dokumentär om honom igår! Dom sa att han gjort fler stavhopp än de flesta gjort i livstid vid 18 års ålder..Hercules723 wrote: ↑03 Aug 2021, 15:53Tittade på Wikipedia. Visste inte att han var amerikansk-svensk.
En annan intressant grej var att han egentligen inte är en bra hoppare i "teknik" och "akrobatik" utan att han är väldigt snabb och är en duktig löpare.. Annars har han en särdeles teknik när han stöter i staven.. Det var en bra dokumentär!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
När min Gode Man behagar komma, han skall komma idag. Tvättar idag upptagen 17.00 fram till beräknat 19.00 har skickat E-Post om det. Någon mat blir det inte innan han har kommit. Känner inte att laga till något om han kommer.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ja han var överlägsen, men det ska ändå göras. Gäller att ha nervbanorna/tankarna under kontroll. Han är ett fenomen som levt stavhopp sedan barnaår. Kul att amerikanen bjöd motstånd- det blev mer spännande så.
Hm... Rätt mör i huvudet nu, jag har antagligen gått ut för hårt idag. Får se om sambon orkar laga mat åt mig, för jag måste vila. Och imorgon ska vi på fest/kalas. Hur ska det gå?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag tänker på hur bräckligt livet är och hur nära och kära kan ryckas ifrån oss när som helst.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag känner mig också mör i huvudet. Haft dålig sömn.