Utmattad
Moderator: Moderator 1
Re: Utmattad
Nej, mina krafter räcker till för det lilla som jag gör.
Jag har "gått in i väggen" förr men inte fått någon sådan diagnos på papper.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Guldmedlem
Jag har märkt att jag inte orkar med lika mycket drama nu när jag är äldre.
Tycker ni att styrketräning är en prioriterad aktivitet i förhållande till energinivå man har till buds?
Styrketräning är fysiskt uttröttande, men bra för psyket tycker jag. Kan förstås bli för mycket av det med.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag vill väldigt gärna styrketräna, men jag har svårt att få ihop det med den energin jag har. Jag har som inte tid. Jag får inte till det.
Bra början är ett helkroppspass i veckan. Sen om det finns kraft kan man utöka till två. Ett pass i veckan gör stor skillnad mot inget alls.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Guldmedlem
Tack Klankedinken. Jag har rätt bra koll på HUR en styrketränar - det är i schemat jag har svårt att få till det eller har haft nu ett tag. Tack för engagemang.Klankedinken wrote: ↑23 Mar 2023, 11:44Mitt försök till styrketräning bygger mycket på mina tidigare kunskaper. Om du behöver hjälp att komma igång och så..
-
- Guldmedlem
Kan du inte göra så att du går dit och bara tränar?amandara wrote: ↑23 Mar 2023, 11:45Tack Klankedinken. Jag har rätt bra koll på HUR en styrketränar - det är i schemat jag har svårt att få till det eller har haft nu ett tag. Tack för engagemang.Klankedinken wrote: ↑23 Mar 2023, 11:44Mitt försök till styrketräning bygger mycket på mina tidigare kunskaper. Om du behöver hjälp att komma igång och så..