Att jag torskade allt på pokern. Jag såg inte ens rätt på vilka kort jag hade. Jag hade 10,8 och trodde jag satt på 9,8. Har aldrig gjort ett sånt misstag tidigare och självklart gick jag all-in med en "stege" .
Nu fokuserar jag istället på att sälja ett domännamn i September.
Hercules723 wrote: ↑08 Aug 2021, 05:19
Att jag torskade allt på pokern. Jag såg inte ens rätt på vilka kort jag hade. Jag hade 10,8 och trodde jag satt på 9,8. Har aldrig gjort ett sånt misstag tidigare och självklart gick jag all-in med en "stege" .
Nyregistrerar du domännamn som du sedan säljer, eller hur funkar det när du säljer?
En gång spelade jag på ett high stakes bord i poker, det gick bra i början men sen kom
oerfarenheten till rätta och jag förlorade allt. Några tusen.
Det var en upplevelse, men ska inte göra om det.
Hercules723 wrote: ↑08 Aug 2021, 05:19
Nyregistrerar du domännamn som du sedan säljer, eller hur funkar det när du säljer?
Jag lägger bara upp dem på Afternic.com. Men jag har insett att många domännamn jag köpt är för nischade och kassa, typ LuxuryFanatic.com. Alla domännamn är tillsalu med pris $2488. Dock inte sålt någon på några år.
Tanken är att jag kontaktar bolag, men det har jag bara gjort en gång tidigare. Fick den inte sålt. Det var den-tist.com, äger inte den längre.
SpaceCorp wrote: ↑08 Aug 2021, 14:47
En gång spelade jag på ett high stakes bord i poker, det gick bra i början men sen kom
oerfarenheten till rätta och jag förlorade allt. Några tusen.
Det var en upplevelse, men ska inte göra om det.
Jag kommer inte spela lika mycket poker framöver. Insett att det alltid slutar på samma sätt. Vinner först i några dagar. Jag gjorde en insättning på $37 och var uppe runt $200. Sedan torskade jag allt i natt för jag spelade dåligt.
Irriterar mig att det var en lapp i brevlådan om att tvättstugan måste städas efter användning. Det vet ju alla redan. Det hänger flera lappar uppe om det. De som ändå inte städar är få.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Sedan jag började ta Abilify / aripiprazole på kvällen har mina drömmar blivit mindre intensiva och intressanta. Det är synd! Tror att det var i juni förra året som jag bytte från morgon till kväll.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.