Min motion idag
Moderator: Moderator 1
Re: Min motion idag
Promenad till bussen, promenad hem från bussen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Inte ett smack på 4 dagar. Loppan har varit skadad.
Ja. Men ibland behöver man ta semester från vanor så det har inte gjort så mycket på det sättet. Jag har tagit semester från dietande och fysisk aktivitet, och faktiskt varit på semester. Nu tar jag nya tag med dietande och löpning. Loppans trampdynsskada har läkt, men jag ska inte ta med henne ut på några långa turer för det. Springa 3 km kan vara lagom.
Två promenader
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Rehab. Nu borde jag duscha, men har ingen lust. Bäst att duscha ändå. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Sprang 1.95 km. Motoriken börjar funka bättre nu, kroppen arbetar mer med mig.
Önskar mig ett badkar. :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Du kan få mitt om du bygger om mitt badrum!
Jag vill ha helkaklade väggar och duschkabin. Tvättmaskinen ska vara kvar. Gärna ett handfat som är rakt! Som det är nu lutar det, så att jag inte kan ställa min eltandborste på handfatet. Väldigt dumt! Vem designar ett handfat som lutar på båda sidor om kranen?

Jag vill ha helkaklade väggar och duschkabin. Tvättmaskinen ska vara kvar. Gärna ett handfat som är rakt! Som det är nu lutar det, så att jag inte kan ställa min eltandborste på handfatet. Väldigt dumt! Vem designar ett handfat som lutar på båda sidor om kranen?

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Tänkte inte gå så långt idag för det regnade, men när jag kom hem visade klockan att jag varit ute i 1 1/2 timme.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Skulle cykla med min syster, men styren kom in varandra och bpda hon och jag kraschade på grusvägen. Hjälmen räddade mig, ska nu alldrig hoppa över att ta hjälmen på huvudet. En del sår och ont i nacken blev det.