SOS
Moderator: Moderator 1
SOS
Samlingen för oberoende seloter är mitt egna parti. Det finns inte registrerat hos Valmyndigheten, men man kan proteströsta på mitt parti för att skicka en signal till sossemaffian som styr det kommande u-landet Sveriegstan.
"Partiet ska också skicka in ett protokoll i original eller vidimerade kopior som visar:
att partiet har antagit stadgar och utsett styrelse
att partiet har beslutat att anmäla sin partibeteckning för registrering hos Valmyndigheten
vilken partibeteckning partiet vill registrera
för vilket eller vilka val registreringen ska gälla
vem som utsetts att vara behörig företrädare att göra anmälan för partiet".
Så står det på valmyndighetens hemsida. Jag ska handskriva blad och dela ut inatt, jag kan ändå inte sova. SOS vill ha din röst nästa år. Och gärna i kyrkovalet i höst.
"Partiet ska också skicka in ett protokoll i original eller vidimerade kopior som visar:
att partiet har antagit stadgar och utsett styrelse
att partiet har beslutat att anmäla sin partibeteckning för registrering hos Valmyndigheten
vilken partibeteckning partiet vill registrera
för vilket eller vilka val registreringen ska gälla
vem som utsetts att vara behörig företrädare att göra anmälan för partiet".
Så står det på valmyndighetens hemsida. Jag ska handskriva blad och dela ut inatt, jag kan ändå inte sova. SOS vill ha din röst nästa år. Och gärna i kyrkovalet i höst.
Re: SOS
Kamrat. Partikamrat. Tiden är kommen för revolution. Sossarna har vanstyrt vårt land nästan oavbrutet sedan tidigt förra seklet. De är förbrytare som satt oss i händerna på FN och det förhatliga EU, vilket har lett till en situation där vi står nära en systemkollaps.
Vidare kommer Sverige att fortsätta skicka soldater till länder i inbördeskrig eller krigsliknande tillstånd som USA många gånger ligger bakom med sin perversa syn på frihet. Svenska soldater ska skydda Sverige och garantera dess suveränitet.
Eländet började på allvar med Olof "Pinocchio-näsan" Palme 1975. Sedan dess har det bara gått utför med landet. Importerad brottslighet, klaner som bedriver drogförsäljning, styr hela bostadsområden och i Södertäljes och Malmös fall snart hela städer.
Slå dig fri från marxismens bojor och stå rakryggad mot kapitalister med sin privatiseringshysteri och ekonomiska rovdrift. Det finns en tredje väg och den har Samlingen för oberoende seloter (SOS) slagit in på ända sedan bildandet.
Återinför dödsstraffet och avrätta alla koryféer och medlöpare på fläcken. Sverige är på väg mot ett blodigt inbördeskrig och krafterna bakom det faktumet måste straffas hårt. Rösta på SOS och gör det redan i höst i kyrkovalet. Ta tillbaka kyrkan från den marxistiska pöbel som styr den, trots att en tro på Gud går på tvärs mot vänsterpolitik. Rösta rätt, rösta SOS.
Vidare kommer Sverige att fortsätta skicka soldater till länder i inbördeskrig eller krigsliknande tillstånd som USA många gånger ligger bakom med sin perversa syn på frihet. Svenska soldater ska skydda Sverige och garantera dess suveränitet.
Eländet började på allvar med Olof "Pinocchio-näsan" Palme 1975. Sedan dess har det bara gått utför med landet. Importerad brottslighet, klaner som bedriver drogförsäljning, styr hela bostadsområden och i Södertäljes och Malmös fall snart hela städer.
Slå dig fri från marxismens bojor och stå rakryggad mot kapitalister med sin privatiseringshysteri och ekonomiska rovdrift. Det finns en tredje väg och den har Samlingen för oberoende seloter (SOS) slagit in på ända sedan bildandet.
Återinför dödsstraffet och avrätta alla koryféer och medlöpare på fläcken. Sverige är på väg mot ett blodigt inbördeskrig och krafterna bakom det faktumet måste straffas hårt. Rösta på SOS och gör det redan i höst i kyrkovalet. Ta tillbaka kyrkan från den marxistiska pöbel som styr den, trots att en tro på Gud går på tvärs mot vänsterpolitik. Rösta rätt, rösta SOS.
Jag vill ha folkhemmet åter. En tid när det så kallade folkhemmet existerade. Ett lugnt och tryggt land. Thore Skogman och Ulf Peder Olrog på radion, inget dunka, dunka som idag. Ingen gängbrottslighet, inga gruppvåldtäkter. Ordning och reda. Ingen mångkultur. En kyrka värd namnet. Jag saknar att vara barn och vara ute och leka på "framman" och "bakan". Framman var framsidan av hyreshuset Korven där jag växte upp och bakan var fin med en backe man kunde åka pulka i och det fanns gungor och sandlådor där. Sverige håller på att gå under och jag känner mig som en främling i eget land.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Fantasio gillar hårdrock och gillar skräckfilmer långt ifrån den tiden han växte upp. Allting förändras han kommer att förfasa sig till han dör och kommer alltid säga det var bättre förr
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
"Dunka, dunka" kallades även Beatles musik på sin tid. Senare kom discon som var lite mer dunka, dunka och nu säger medelålders dunka, dunka om dagens rapmusik. Även om jag inte gillar rap så kan jag se att det är det som gäller idag.
Det är idag Sveriges nationaldag och som den mest stående traditionen sedan nationaldagens födelse, är det nya medborgare som ska gratuleras till sitt nya svenska medborgarskap. Vad säger detta om vårt land? En nationaldag ska väl hylla vår kultur och särart som folk? Istället förvandlas det till ett rent spektakel där godhetsknarkare tycks hylla sig själva för sin enorma vidsynthet och generositet. Nationaldag för politiskt korrekta. Trött på skiten.
Det är idag Sveriges nationaldag och som den mest stående traditionen sedan nationaldagens födelse, är det nya medborgare som ska gratuleras till sitt nya svenska medborgarskap. Vad säger detta om vårt land? En nationaldag ska väl hylla vår kultur och särart som folk? Istället förvandlas det till ett rent spektakel där godhetsknarkare tycks hylla sig själva för sin enorma vidsynthet och generositet. Nationaldag för politiskt korrekta. Trött på skiten.
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com