Det en gammal hund?
Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja, han är 11 år. Han har aldrig varit helt 100% rumsren. När han blir kissnödig brukar han lyckas väcka mig genom att trampa omkring i lägenheten som en osalig ande. Men blir han bajsnödig och inte kan hålla sig bajsar han bakom en fåtölj.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kan han inte lära sig bajsa i en låda?
En tidigare boendestödjare lärde sin hund att bajsa i badrummet när hunden var dålig i magen nattetid. Bättre än bakom en fåtölj.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Svårt att lära hunden saker när man sover :D fast jag har provat lämna badrumsdörren öppen, men det har inte hjälpt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ångrar att jag inte duschade mammas hund innan hon hämtade honom. Förstår inte riktigt hur han blivit skitig eftersom han bara gått i koppel och inte rullat sig.
Sa din mamma något?
Ja, hon sa: Vad har hänt med dig då? Har du rullat dig i något?
:D
Nej, hundar är inte min grej. Ständigt skitiga av att rulla i skit, äta skit och stinka skit från munnen för att sedan försöka slicka dig i ansiktet. Usch!!! För mig är det katter som gäller. Har haft katter hela mitt vuxna liv.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jag har ett jäkla harkel och oro i luftrören och har haft sedan jag hade corona 2 ggr i januari och februari 2022.
Jag tappade boxen (fem CD-skivor) med Fred Åkerström på golvet så att skivorna flög ut.Vet inte i vilken ordning de låg i.